Crypto - Nieuws en algemene discussie

BNB staat voor Binance Coin. Goede research gedaan dus, ik zou er zeker meteen al je spaargeld op zetten voordat het te laat is.
Dit soort vragen doet me denken aan de laatste weken voor de crash van 2018 toen jan en alleman er geld begon in te steken.

We zitten voorbij media attention. Dat is al aan de gang sinds december. Toen was het "BTC is door de 40.000" en werd er bijna elke week aandacht aan geschonken. Dan was er weer stijging en daling doordat iedereen er probeerde op te springen door FOMO. Met Elon Musk recent denk ik dat we ergens enthousiasm en greed zitten

Ik denk dat er voor BTC nog meer upwards potentieel inzit deze bullrun. En dus ook voor altcoins :)

Mijn punt dat ik stillekes begin te verkopen is vanaf 100k BTC. Dat is wat ik mij een tijdje geleden al voorgenomen heb en daar ga ik mij aan houden.
Is het niet deze cyclus, dan de volgende hé... Ik geloof ook niet dat de markt nog zo hard gaat crashen als in 2018.

Mooie winst gemaakt op een van mijn bets (CAKE) waar ik telkens 250 euro instak, een dikke 2000% :clap:

Mooi man. Ik heb er ook zo een paar. XVS (x30), FTM (x20), Matic (x15).
Nog geen cent van verkocht.

Ik geloof ook niet dat de markt nog zo hard gaat crashen als in 2018.
Ik geloof dat ook niet, toch niet wat BTC betreft. Dat is hier om te blijven, zeker na de miljardeninvestering van Tesla. Enkele (al dan niet zware) correcties zijn onvermijdelijk, maar onder de 30-35k zie ik het niet meer gaan.

Maar die tientallen, honderden altcoins... daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur steken. Sommigen zullen een crash op termijn wel overleven en zich manifesteren als solide investeringen, zeer veel anderen zeker niet. Als je dan niets van research doet om op voorhand de goeie eruit te kiezen, maar gewoon ad random je geld vergokt op basis van de beloofde free monies, tja... dan verdien je eigenlijk niet beter dan te verliezen.

Das mooi man!.
Zal wel al in de prijs gecalculeerd zitten maar toch echt wel fantastisch nieuws. Ik hoop dat ze de trend kunnen verder zetten.
Te vroeg gekraaid :)

UPDATE: An IOG partner has contacted us to say, “We can confirm that we are not currently working with the Ministry of Peace.” Although Africa-related news is in the pipeline, there are no ready announcements at this time. The basis for the article, Reddit thread, and local reports are based on speculation only, as we were informed. Atala PRISM is not the basis for the digital identity system.

Gaat om een andere 'bird' dus.

Ethiopië zou op zich wel een goede test case zijn. Relatief stabiel (al is dat de laatste maanden toch alweer een pak minder) en economisch grote stappen vooruit gezet. Toch zie ik niet echt in hoe blockchain-projecten op korte termijn op grote schaal geïmplementeerd zouden moeten worden in wat toch een ontwikkelingsland is en blijft. Op dit moment heeft slechts ca. 15% van de bevolking in Ethiopië toegang tot het internet, om maar iets te zeggen. Om een goed beeld te krijgen van de mogelijkheden die echt brede implementatie van crypto kan bieden kijken we toch beter in de eerste plaats naar de ontwikkelde wereld imo.

Dit soort vragen doet me denken aan de laatste weken voor de crash van 2018 toen jan en alleman er geld begon in te steken.
BNB is nu de grote hype, maar vergeet niet dat ze lang nauwelijks stegen terwijl BTC een dikke rally deed. Binnen een week kan het weer gedaan zijn. Als iedereen begint te FOMO’en is het juist het moment om voorzichtig te zijn en stilletjes te beginnen uit te cashen stapsgewijs.

Ethiopië zou op zich wel een goede test case zijn. Relatief stabiel (al is dat de laatste maanden toch alweer een pak minder) en economisch grote stappen vooruit gezet. Toch zie ik niet echt in hoe blockchain-projecten op korte termijn op grote schaal geïmplementeerd zouden moeten worden in wat toch een ontwikkelingsland is en blijft. Op dit moment heeft slechts ca. 15% van de bevolking in Ethiopië toegang tot het internet, om maar iets te zeggen. Om een goed beeld te krijgen van de mogelijkheden die echt brede implementatie van crypto kan bieden kijken we toch beter in de eerste plaats naar de ontwikkelde wereld imo.
De visie van CH is 'banking the unbanked'. Zijn overtuiging is dat Afrika met zijn zeer jonge populatie en startende ontwikkeling veel rijper is voor het idee van blockchain als currency (en met veel andere toepassingen natuurlijk). Dan in het Westen waar overheden met grote invloed van de bankenwereld crypto trachten te reguleren.

Ik geloof dat ook niet, toch niet wat BTC betreft. Dat is hier om te blijven, zeker na de miljardeninvestering van Tesla. Enkele (al dan niet zware) correcties zijn onvermijdelijk, maar onder de 30-35k zie ik het niet meer gaan.

Maar die tientallen, honderden altcoins... daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur steken. Sommigen zullen een crash op termijn wel overleven en zich manifesteren als solide investeringen, zeer veel anderen zeker niet. Als je dan niets van research doet om op voorhand de goeie eruit te kiezen, maar gewoon ad random je geld vergokt op basis van de beloofde free monies, tja... dan verdien je eigenlijk niet beter dan te verliezen.

Awel ja, ik volg u daarin. Ik ben voorzichtig met altcoins.
Ik heb mijn BTC, ik heb mijn platform coins, en ik heb mijn privacy coins die ik zie als longterm hold.

En dan heb ik een groot deel verschillende altcoins die mij wel interessant leken (een 50-tal).
Maar ik weet ook dat als je belachelijk rijk wilt worden, dat je niet op de eerste de beste x2, x3 of x4 verkoopt (zoals ik hier al zo vaak zie passeren).
Dan moet je bereid zijn wat risico's te nemen. En ja, dan zie je ook geregeld winsten verdampen.
Ik heb gezien hoe coins x100 kunnen gaan in de eind 2017, begin 2018 frenzy. Ik verwacht dat dat nu niet anders gaat zijn. Die x100's kwamen er niet op een paar maanden tijd, wel op een gans jaar.

En dat waren dan echt ab-so-lu-te shitcoins à la XVG. Zelfs een hack en een dramatisch optreden van één van hun leaddevs konden die opmars niet stoppen toen. Ik denk dat we deze fase nog niet bereikt hebben. Zolang BTC in een bulltrend blijft, is er geen reden voor mij om te verkopen.

Terug
Bovenaan