Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ja, die is leuk om te traden, je hebt daarbij ook launchpad voor gratis coins en staking en ook bsc voor yield farming projecten.

Uitcashen doe ik via Coinbase maar Binance is daar ook goed voor.
Ik mine op eth maar ik gebruik coinbase maar dat word afgeraden om daar meteen te zetten.
Zou via biance en dan naar coinbase plaatsen.

of toch op coinbase zetten? Twijfel een beetje

DOT heeft ondertussen een grotere market cap dan ADA. Zouden de moonboys van ADA nu overschakelen naar DOT om te kunnen verkondigen dat Ethereum dood is? 😁 Hoewel, lijkt me moeilijk om dat te verkondigen nu ETH de show steelt.
dat is toch niet de eerste keer? paar maand geleden stond dot dik boven ada he?

DOT heeft ondertussen een grotere market cap dan ADA. Zouden de moonboys van ADA nu overschakelen naar DOT om te kunnen verkondigen dat Ethereum dood is? 😁 Hoewel, lijkt me moeilijk om dat te verkondigen nu ETH de show steelt.
Zou wat dom zijn om nu te FOMO in DOT. BNB/DOT/ADA hebben een rotatie op de Nr 3 spot. Binnen enkele weken zal het weer ADA zijn die bovenaan staat.

Maar idd. ETH is dead. :)

dat is toch niet de eerste keer? paar maand geleden stond dot dik boven ada he?
Dat kan, de verschuivingen over maanden heen kan ik moeilijk onthouden, omdat het allemaal zo snel gaat.
Maar het verhaal dat ADA ETH zal inhalen heeft de laatste maanden hard aan populariteit gewonnen. Dat terwijl DOT al gebruikt wordt en ADA nog totaal niet. Heb dat dus nooit echt begrepen. Al geloof ik ook niet dat DOT ETH zal inhalen. Het staat wel verder dan ADA en verdient een hogere market cap.

VET blijft maar sukkelen onder de 0.1 -_-

edit

kdenk dat btc nog effkes gaat dippen tot rond de 50-52k tijdens deze drop, mss zelf 45k als de paniek toeslaat, wa denken jullie?

Laatst bewerkt:
VET blijft maar sukkelen onder de 0.1 -_-

edit

kdenk dat btc nog effkes gaat dippen tot rond de 50-52k tijdens deze drop, mss zelf 45k als de paniek toeslaat, wa denken jullie?
Mogelijk een drop naar 54K en dan een pump naar 68K? Niet gezegd dat het uitkomt maar dat is mijn pronostiek voor BTC.
Niet gezegd dat die drop er ook komt, er is vannacht al een dump geweest naar 56.4K

OZMsCMw.png

Ja sowieso, dat is slechts een magere 240 miljard marketcap erbij, bij de huidige 8 miljard, easy in 26 dagen
Ik bedoelde eigenlijk maal 3, meermaals maal 3 gelezen, 0,3 euro dus uiteindelijk. Staat nu op 0,1 euro.

Mijn warhoofd maakte er 3 euro van :V

Zou anders iets te mooi zijn.

Laatst bewerkt:
Ik en een hoopje mensen van mijn karting team zijn er ook mee bezig of aan begonnen. Degene die er een beetje wat van kennen zeggen toch van die Holo in de gaten te houden. Denk dat ik er maar eens 100 euro in investeer en dan hopen dat ie wat gaat verder skyrocketten.

Edit: Tron mss toch als voorkeur want daar lijkt wel veel achter te zitten.

Laatst bewerkt:
Ik en een hoopje mensen van mijn karting team zijn er ook mee bezig of aan begonnen. Degene die er een beetje wat van kennen zeggen toch van die Holo in de gaten te houden. Denk dat ik er maar eens 100 euro in investeer en dan hopen dat ie wat gaat verder skyrocketten.

Justin Sun zit daarachter 😂

Dan zou ik eerlijkgezegd voor BNB/BUSD gaan. Kan je nog LP mee providen en wanneer BNB dan naar $800 gaat, zit je goed. En ondertussen verwerf je passief inkomen 👍

De pumps najagen is vooral wat je niet moet doen. Holo en Tron zijn beide enorm gestegen de laatste tijd.
Het kan zijn dat je geluk hebt maar het kan dik tegenvallen ook :) soms zijn er van die coins die maar blijven pumpen tegen alle logica in

Justin Sun zit daarachter 😂

Dan zou ik eerlijkgezegd voor BNB/BUSD gaan. Kan je nog LP mee providen en wanneer BNB dan naar $800 gaat, zit je goed. En ondertussen verwerf je passief inkomen 👍
Dit is de laughing stock in onze ada group.. The cringe is unbelievable

Terug
Bovenaan