Sneeuwstorm
Well-known member
ADA heeft de laatste week nu eens echt niks gedaan. Het is natuurlijk wanneer ik iets koop dat al de andere coins pumpen, om zot te worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ADA heeft de laatste week nu eens echt niks gedaan. Het is natuurlijk wanneer ik iets koop dat al de andere coins pumpen.
ADA heeft de laatste week nu eens echt niks gedaan. Het is natuurlijk wanneer ik iets koop dat al de andere coins pumpen, om zot te worden.

Beetje hoop voor binnen 5 jaar of zo. Lijkt me niet echt de 'endeavour' dat op 1 jaartje gebakken gaat zijn.

Naah, em hersteld gewoon van het weekenddipje terug naar de boog die nog verder naar beneden zakt. We gaan terug naar 50kBTC tikt ondertussen de 59K aan, volgende poging op de ATH?
Daar geloof ik niet echt in, maar let's hope. Hoe langer BTC zo blijft aanmodderen, hoe beter voor de alts.Naah, em hersteld gewoon van het weekenddipje terug naar de boog die nog verder naar beneden zakt. We gaan terug naar 50k
https://poocoin.app/tokens/0x27Ae27110350B98d564b9A3eeD31bAeBc82d878d mijn cummies zijn alvast goed op wegDaar geloof ik niet echt in, maar let's hope. Hoe langer BTC zo blijft aanmodderen, hoe beter voor de alts.

Na 2 maanden ... bingoIk heb sinds 2019 nog altijd een zakje Tezos XTZ staan. Heeft tot nu toe nog maar matig gepresteerd. De enige reden waarom ik niet verkoop is dat, van zodra ik dat doe, de koerswaarde waarschijnlijk 6$+ zal gaan.

Everything up season.
Het zijn die alts die als een raket omhoog gaan die dan ook even snel naar omlaag gaan tijdens de bear market.

Aan het einde van vorige bullruns zagen we een extreme piek bij BTC en dan recht naar beneden, geen consolidatie zoals nu. Ik ga er nu wel niet mijn handen voor in het vuur steken dat het op exact dezelfde manier gaat verlopen deze keer.Ik zie dat niet graag persoonlijk. Als ge geen verschil meer ziet omdat zelfs de grootste zever als een raket de lucht in schiet, is dat het begin van het einde imo. Er valt veel geld mee te "verdienen" maar ik verbrand er liever mijn handen niet aan.