Moest dat een mogelijkheid zijn was dat al lang gebeurd.die kan da toch gewoon ontraceerbaar maken met monero?
Monero opzich is inderdaad ontraceerbaar, maar het moet geswapped worden in dit geval.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest dat een mogelijkheid zijn was dat al lang gebeurd.die kan da toch gewoon ontraceerbaar maken met monero?
kheb mijn dogemoon terug gewisseld in een dipke naar cummies. tkan inderdaad nog veel harder gaan alst naambekendheid krijgt. kheb er nu wel maar 36k staan ipv de 6.7m die ik hadIk blijf gewoon op m'n cummies zitten. Sex sells, dus volgens mij kan dit wel iets worden. Ik ga voor alles of niets.

Echt untraceable was Monero niet volgens mij. Anoncoin was dat wel, maar die development is uit mekaar gevallen. Zo een RSA-UFO bouwen was toch moeilijker dan ze hadden gepland en de lead dev kreeg ineens een heel vet betaalde job aangeboden.Brace for moon
![]()
Roadmap
A browsable overview of what Monero achieved since its creation, what is currently being developed and plans for the futurewww.getmonero.org
Future
Coming Soon
- Return addresses
- Monero <-> Bitcoin atomic swaps
- Bulletproofs+

verliest gewoon aan dominantie volgens mij, der zijn nuttigere munten (zoals cumrocket) die sneller winst opleverenSteeds glijdt bitcoin dieper af![]()
Is da degene die ge onlangs verkocht hebt en daarna terug aangekocht?verliest gewoon aan dominantie volgens mij, der zijn nuttigere munten (zoals cumrocket) die sneller winst opleveren

Dieper dan maartdip al.Steeds glijdt bitcoin dieper af![]()

Komt erop neer dat niemand zich wilt verbranden aan gestolen coins.die kan da toch gewoon ontraceerbaar maken met monero?