Crypto - Nieuws en algemene discussie

Hoewel dit al de 50ste keer is dat ik zo een drop meemaak en er tot nu toe 49 van de 50 er terug een recovery is geweest, blijft dit gevoel om op 1 nacht de waarde van uw portfolio zien dalen met de waarde van een nieuwe BMW best zuur :unsure:

Ik wilde zojuist mijn inleg van CumRocket eruit halen maar ik heb al "not sufficient liquidity" gezien en nu 30min later "price impact to high".

Het gaat om een miezerige 50 usd lol. Waar kan dat aan liggen? (PanCake n00b)

Hoewel dit al de 50ste keer is dat ik zo een drop meemaak en er tot nu toe 49 van de 50 er terug een recovery is geweest, blijft dit gevoel om op 1 nacht de waarde van uw portfolio zien dalen met de waarde van een nieuwe BMW best zuur :unsure:
Ach ja, ene terug afgeven van de 3 die er zijn bijgekomen de laatste weken ..

Een nieuwe 1 serie? Of de M8 Gran Coupé First Edition 1-of-8?

Een diepe, lange crash zou wel eens goed doen om de arrogantie er wat uit te halen. Ervanuit gaande dat het daarnaast nieuwe koopkansen biedt en holden loont op de lange termijn.

Komt allemaal wel goed. Gaat alleen tijd vragen. Ik wacht nog wel af met bij te kopen.
Geen denken aan om te verkopen, al kan ik wel begrijpen dat je eens slikt als je +10k€ ziet verdampen.

Goe bezig Biden

En hoe lomp moet je zijn om een aankondiging proberen te frontrunnen door in paniek te verkopen. Je creeert daar juist een taxable event mee.
't Is uiteindelijk nog maar een proposal, verre van zeker dat die capital gains increase wordt doorgevoerd. In de VS zijn ze allergisch aan belastingsverhogingen.
Het zorgt natuurlijk voor een goede dosis FUD op de markt.

Terug
Bovenaan