Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nouZolang we niet door de support op 50-51k gaan is er nog niet veel gebeurd.
Toch maar mee oppassen zo op een vrijdag. Weekends zijn altijd redelijk onvoorspelbaar door het lagere volume, en dan vaak nog een dumpje op maandag.Als het stabiliseert vandaag ga ik bijkopen. Btc of vet

Ach ja, ene terug afgeven van de 3 die er zijn bijgekomen de laatste weken ..Hoewel dit al de 50ste keer is dat ik zo een drop meemaak en er tot nu toe 49 van de 50 er terug een recovery is geweest, blijft dit gevoel om op 1 nacht de waarde van uw portfolio zien dalen met de waarde van een nieuwe BMW best zuur![]()
Een nieuwe 1 serie? Of de M8 Gran Coupé First Edition 1-of-8?Hoewel dit al de 50ste keer is dat ik zo een drop meemaak en er tot nu toe 49 van de 50 er terug een recovery is geweest, blijft dit gevoel om op 1 nacht de waarde van uw portfolio zien dalen met de waarde van een nieuwe BMW best zuur![]()
Een instapmodelleke jaEen nieuwe 1 serie? Of de M8 Gran Coupé First Edition 1-of-8?

't Is uiteindelijk nog maar een proposal, verre van zeker dat die capital gains increase wordt doorgevoerd. In de VS zijn ze allergisch aan belastingsverhogingen.Goe bezig Biden
![]()
Biden to propose nearly doubling capital gains tax for wealthy: report
President Joe Biden will propose nearly doubling the capital gains tax rate for wealthy Americans to 39.6%, Bloomberg News reported Thursday. Combined with...www.marketwatch.com
En hoe lomp moet je zijn om een aankondiging proberen te frontrunnen door in paniek te verkopen. Je creeert daar juist een taxable event mee.