Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn broer spreekt ook in BMW'sHoewel dit al de 50ste keer is dat ik zo een drop meemaak en er tot nu toe 49 van de 50 er terug een recovery is geweest, blijft dit gevoel om op 1 nacht de waarde van uw portfolio zien dalen met de waarde van een nieuwe BMW best zuur![]()

Damn dat zijn toch nog heel andere bedragen als mij hoor.Mijn broer spreekt ook in BMW's
Vorig weekend "een full option M5 er zien af gaan"
Benieuwd welk model er nu genoemd zal worden...
Hij zat een week geleden (voor de eerste correctie/daling) net over de 500k

Je hebt dan natuurlijk minder kans dat die 500K nog dit jaar 1M gaat wordenMisschien heb ik een pauper perspectief, maar als ik 500k had zou ik dat toch snel in een minder volatiele asset zetten... Voor mij gaat het dan al veel meer om behoud in plaats van groei![]()

Je hebt dan natuurlijk minder kans dat die 500K nog dit jaar 1M gaat worden
Met BTC is die kans groot wanneer de bullrun blijft duren.

Wie mist Trump al?Goe bezig Biden
![]()
Biden to propose nearly doubling capital gains tax for wealthy: report
President Joe Biden will propose nearly doubling the capital gains tax rate for wealthy Americans to 39.6%, Bloomberg News reported Thursday. Combined with...www.marketwatch.com
En hoe lomp moet je zijn om een aankondiging proberen te frontrunnen door in paniek te verkopen. Je creeert daar juist een taxable event mee.
Iedereen met 5 gram verstand ?Wie mist Trump al?
Ik vind net van niet. Ik zou mijn crypto houden tot ik financieel onafhankelijk ben. Hoeveel dat is hangt af van je levensstijl en leeftijd maar met 500K moet je al gierig zijn.Misschien heb ik een pauper perspectief, maar als ik 500k had zou ik dat toch snel in een minder volatiele asset zetten... Voor mij gaat het dan al veel meer om behoud in plaats van groei![]()
Op een enorme stijging zou ik mijn crypto (deels) verkopen, stel dat BTC plots 100-200% omhoog schiet in een tijdspanne van minder dan een maand.Officieel in de min.
Ik vind net van niet. Ik zou mijn crypto houden tot ik financieel onafhankelijk ben. Hoeveel dat is hangt af van je levensstijl en leeftijd maar met 500K moet je al gierig zijn.
Oh please. Die bastingen zijn nog altijd peanuts. en het is op 1M winst die hoogste schijf. In België is het standaard 33% ongeacht het bedrag.Wie mist Trump al?

Van die upjes hebben we er nu al veel gezien.Recovery incoming!
Moeilijk om te weten waar de bodem is. Moesten we terug boven de 50K uitkomen dan denk ik dat we het gehad hebben.Van die upjes hebben we er nu al veel gezien.