Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik heb mijn shitcoins vorige week allemaal verkocht, nu enkel nog LTC/ETH/BTC in de portefeuille, laat ik ook gewoon zitten. We zien wel waar we uitkomen :)

Hoewel dit al de 50ste keer is dat ik zo een drop meemaak en er tot nu toe 49 van de 50 er terug een recovery is geweest, blijft dit gevoel om op 1 nacht de waarde van uw portfolio zien dalen met de waarde van een nieuwe BMW best zuur :unsure:
Mijn broer spreekt ook in BMW's :D
Vorig weekend "een full option M5 er zien af gaan"
Benieuwd welk model er nu genoemd zal worden...

Hij zat een week geleden (voor de eerste correctie/daling) net over de 500k

Mijn broer spreekt ook in BMW's :D
Vorig weekend "een full option M5 er zien af gaan"
Benieuwd welk model er nu genoemd zal worden...

Hij zat een week geleden (voor de eerste correctie/daling) net over de 500k
Damn dat zijn toch nog heel andere bedragen als mij hoor. :)

Misschien heb ik een pauper perspectief, maar als ik 500k had zou ik dat toch snel in een minder volatiele asset zetten... Voor mij gaat het dan al veel meer om behoud in plaats van groei :p

Misschien heb ik een pauper perspectief, maar als ik 500k had zou ik dat toch snel in een minder volatiele asset zetten... Voor mij gaat het dan al veel meer om behoud in plaats van groei :p
Je hebt dan natuurlijk minder kans dat die 500K nog dit jaar 1M gaat worden :)
Met BTC is die kans groot wanneer de bullrun blijft duren.

Je hebt dan natuurlijk minder kans dat die 500K nog dit jaar 1M gaat worden :)
Met BTC is die kans groot wanneer de bullrun blijft duren.

Ja klopt, maar moest ik 500k hebben en dat dan verliezen in een grote crash zou dat veel meer pijn doen en en veel grotere impact hebben op mijn leven dan moest ik 500k hebben en dat zou verdubbelen :p

Officieel in de min.
Ik vind net van niet. Ik zou mijn crypto houden tot ik financieel onafhankelijk ben. Hoeveel dat is hangt af van je levensstijl en leeftijd maar met 500K moet je al gierig zijn.

Officieel in de min.

Ik vind net van niet. Ik zou mijn crypto houden tot ik financieel onafhankelijk ben. Hoeveel dat is hangt af van je levensstijl en leeftijd maar met 500K moet je al gierig zijn.
Op een enorme stijging zou ik mijn crypto (deels) verkopen, stel dat BTC plots 100-200% omhoog schiet in een tijdspanne van minder dan een maand.

Ge weet nooit of het gaat blijven stijgen, daarom nooit alles verkopen ineens, maar bij heel grote stijgingen is er veel kans op een crash nadien.

Da's gewoon een andere strategie. Ik trade niet actief maar hou mijn fondsen en crypto whatever comes my way. Het enige wat ik aanpas is de allocatie van bv. BTC tegenover Alt of ETF tegenover crypto.

Timing the market is weggelegd voor de happy few, het grotendeel scheurt er zijn broek aan. Als particuliere belegger zijn er enkelen die geluk hebben maar de meesten komen er slechter uit. Er bestaan genoeg studies en voorbeelden in de praktijk over.

Wie mist Trump al?
Oh please. Die bastingen zijn nog altijd peanuts. en het is op 1M winst die hoogste schijf. In België is het standaard 33% ongeacht het bedrag.
Bende onnozelaars zijn het. De mond vol van het milieu, groene tour op gaan, gelijker beleid, maar als het erop aankomt "NIMBY".

Terug
Bovenaan