Kopen maar!De crypto fear and greed index staat op 31 (Fear) nu, dat is al van april 2020 geleden dat we zo laag nog gestaan hebhebben
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kopen maar!De crypto fear and greed index staat op 31 (Fear) nu, dat is al van april 2020 geleden dat we zo laag nog gestaan hebhebben
ADA is ook relatief stabiel gebleven tijdens deze crash/correctie. Er staat nog genoeg op de agenda dit jaar om daar wat in te investeren.Er zijn slechtere momenten om in te stappen dan nu. We hebben namelijk net een 10% correctie gezien.
Inzetten op btc en eth en dat vasthouden tot op het eind van het jaar is safe. Moest ik nu een klein bedrag inzetten op alts zou het SOL zijn.
Dat is idd een van de problemen die bvb hier ook aangehaald wordt, samen met een aantal bullish indicatoren die gebroken zijn.Iedereen gaat natuurlijk die crash willen frontrunnen.
Wel straf dat die grafieken zo sterk gelijklopen.
Deze bullrun lijkt het best op de bullrun van 2013 maar dan met een lagere volatiliteit.
Ik vraag mij wel af, of door het frontrunnen van de grote crash, we niet meer een afgeplatte top gaan krijgen van de bullmarket, en een minder grote crash of bear market daarna. Want als het in de sterren geschreven staat dat bitcoin op 13 september gaat crashen, dan gaan er veel al dumpen voor de 13de. Een aangekondigde pump of crash werkt niet. Nu zit iedereen de vorige bullruns te analyseren, en in 2013 en 2017 hadden we die data niet.
BTC zit al een tijdje in een symmetrical triangle formatie te traden, zal dus richting 45K of 54-55K gaan. Ten laatste morgen wordt er een uitbraak verwacht.Moment van waarheid moet toch stilaan naderen.
Op of neer.
Ik denk dat er veel shorters zullen rekt geweest zijn vannacht.in een bear market kan je ook shorten eh, just saying
winsten kan je halen in beide richtingen

Portfolio is ff met 20k gezakt de voorbije week. Ik zeg altijd tegen mezelf: af en toe cashen. Nu alleen nog luisteren.
. Crypto valt echt niet te voorspellen imo..