Crypto - Nieuws en algemene discussie

Er zijn slechtere momenten om in te stappen dan nu. We hebben namelijk net een 10% correctie gezien.
Inzetten op btc en eth en dat vasthouden tot op het eind van het jaar is safe. Moest ik nu een klein bedrag inzetten op alts zou het SOL zijn.
ADA is ook relatief stabiel gebleven tijdens deze crash/correctie. Er staat nog genoeg op de agenda dit jaar om daar wat in te investeren.

Iedereen gaat natuurlijk die crash willen frontrunnen.
Wel straf dat die grafieken zo sterk gelijklopen.
Deze bullrun lijkt het best op de bullrun van 2013 maar dan met een lagere volatiliteit.

Ik vraag mij wel af, of door het frontrunnen van de grote crash, we niet meer een afgeplatte top gaan krijgen van de bullmarket, en een minder grote crash of bear market daarna. Want als het in de sterren geschreven staat dat bitcoin op 13 september gaat crashen, dan gaan er veel al dumpen voor de 13de. Een aangekondigde pump of crash werkt niet. Nu zit iedereen de vorige bullruns te analyseren, en in 2013 en 2017 hadden we die data niet.

Laatst bewerkt:
Iedereen gaat natuurlijk die crash willen frontrunnen.
Wel straf dat die grafieken zo sterk gelijklopen.
Deze bullrun lijkt het best op de bullrun van 2013 maar dan met een lagere volatiliteit.

Ik vraag mij wel af, of door het frontrunnen van de grote crash, we niet meer een afgeplatte top gaan krijgen van de bullmarket, en een minder grote crash of bear market daarna. Want als het in de sterren geschreven staat dat bitcoin op 13 september gaat crashen, dan gaan er veel al dumpen voor de 13de. Een aangekondigde pump of crash werkt niet. Nu zit iedereen de vorige bullruns te analyseren, en in 2013 en 2017 hadden we die data niet.
Dat is idd een van de problemen die bvb hier ook aangehaald wordt, samen met een aantal bullish indicatoren die gebroken zijn.

Moment van waarheid moet toch stilaan naderen.

Op of neer.
BTC zit al een tijdje in een symmetrical triangle formatie te traden, zal dus richting 45K of 54-55K gaan. Ten laatste morgen wordt er een uitbraak verwacht.

En tja einde van de bullrun? Misschien hebben we dit jaar wel 2 kleine bullruns in plaats van 1 grote bullrun? Misschien is deze bullrun gedaan en zakt de prijs naar 40k en blijft BTC nog de hele zomer aanmodderen. Met een tweede bullrun eind dit jaar naar 100K of meer. Als iedereen zich blind zit te staren op de vorige cycli dan zal het zeker zo niet lopen. BTC zal waarschijnlijk wel nog eens crashen voor we aan 100K geraken. En waarschijnlijk als niemand nog de 100K verwacht en de retail hun BTC's hebben verkocht dat het wel zal lukken.

Portfolio is ff met 20k gezakt de voorbije week. Ik zeg altijd tegen mezelf: af en toe cashen. Nu alleen nog luisteren.
Ezozql2XMAETKMa

Dit noemen ze dus een bounce voordat de dump zich verderzet. Kan ook zoals in maart zijn dat we verderzetten maar ik denk dat we eerst nog verder moeten dumpen.

Waarom zouden we verder moeten dumpen? Bitcoin is al enkele weken stabiel tussen 47-64k$ en de enige reden dat het uberhaupt omlaag gegaan is, is Biden. Dat nieuws is intussen passé.

Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen haalt zijn glazen bol weer boven se :D. Crypto valt echt niet te voorspellen imo..

Terug
Bovenaan