D
Deleted member 658
Guest
Omdat iedereen dacht dat Facebook op press conference ging aankondigen dat ze bitcoins gekocht hadden ... wat uiteindelijk niet het geval was. Lol
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Never catch a falling knife. Het is nog veel te vroeg om de BTC maxi uit te hangen, uit profit stress.Ik zet zo nu en dan kleine beetjes alts om naar BTC. Die alts gaan ook niet blijven stijgen tegenover BTC, denk ik.
BTC zal vroeg of laat een richting moeten kiezen, en dan denk ik dat het beter is om in BTC te zitten, gelijk welke move BTC doet, omhoog of omlaag. Ik denk dat we nu toch dicht tegen een decision point aanzitten.
De volledige crypto market blijft stijgen, +3% tov gisteren terwijl BTC eigenlijk niet movet, buiten die valse uitbraak gisteren.
We zitten nu +- in dezelfde fase als begin 2017. Dus ... 3 - 6 maanden?
![]()
Ik had het me eerst beklaagd toen ik een deel van m'n BTC omzette naar ETH, omdat de correctie van ETH t.o.v. BTC net begon. Nu ben ik blij! Op lange termijn zie ik ETH nog veel verder klimmen t.o.v. BTC dan dit, maar uiteraard wel met de nodige correcties on the way. ETH kan lang aanmodderen, maar eens het echt in gang schiet is het moeilijk tegen te houden.![]()
![]()
Few understand

Ik heb spijt dat ik niet meer in ETH gestoken heb vorig jaar toen ETH beneden de 0.02 BTC stond ... Nu verkoop ik pas als ETH boven de 0.1 BTC staat zie!Ik had het me eerst beklaagd toen ik een deel van m'n BTC omzette naar ETH, omdat de correctie van ETH t.o.v. BTC net begon. Nu ben ik blij! Op lange termijn zie ik ETH nog veel verder klimmen t.o.v. BTC dan dit, maar uiteraard wel met de nodige correcties on the way. ETH kan lang aanmodderen, maar eens het echt in gang schiet is het moeilijk tegen te houden.![]()
That's the spirit!Ik heb spijt dat ik niet meer in ETH gestoken heb vorig jaar toen ETH beneden de 0.02 BTC stond ... Nu verkoop ik pas als ETH boven de 0.1 BTC staat zie!

Betrouwbaar (2FA) maar verzuipt bij high volumes. Als je actief wil traden zijn er beter opties.Wat zijn de bevindingen hier over Kraken? Betrouwbaar?
nee, goeie doelen zijn scams