Crypto - Nieuws en algemene discussie

Omdat iedereen dacht dat Facebook op press conference ging aankondigen dat ze bitcoins gekocht hadden ... wat uiteindelijk niet het geval was. Lol

Na het Bitcoin Bart patroon:

E0FoWXfXIAMB7nZ

Ik zet zo nu en dan kleine beetjes alts om naar BTC. Die alts gaan ook niet blijven stijgen tegenover BTC, denk ik.
BTC zal vroeg of laat een richting moeten kiezen, en dan denk ik dat het beter is om in BTC te zitten, gelijk welke move BTC doet, omhoog of omlaag. Ik denk dat we nu toch dicht tegen een decision point aanzitten.

De volledige crypto market blijft stijgen, +3% tov gisteren terwijl BTC eigenlijk niet movet, buiten die valse uitbraak gisteren.

Aangezien ik koop en hodl, heb ik mijn coins nog nooit verkocht.

Wat is feitelijk de beste methode? Eerst omzetten naar een stable coin, dan naar fiat? Of direct naar fiat?

Ik zet zo nu en dan kleine beetjes alts om naar BTC. Die alts gaan ook niet blijven stijgen tegenover BTC, denk ik.
BTC zal vroeg of laat een richting moeten kiezen, en dan denk ik dat het beter is om in BTC te zitten, gelijk welke move BTC doet, omhoog of omlaag. Ik denk dat we nu toch dicht tegen een decision point aanzitten.

De volledige crypto market blijft stijgen, +3% tov gisteren terwijl BTC eigenlijk niet movet, buiten die valse uitbraak gisteren.
Never catch a falling knife. Het is nog veel te vroeg om de BTC maxi uit te hangen, uit profit stress.

Kijk gewoon naar de total market capitalization:

Alts hebben nog maar de helft van hun potentieel bereikt en BTC kan nog makkelijk naar 40% dominance zakken zoals in 2017-2018.
Pas als iedereen weer over 'the flippening' begint, is het tijd om terug alles naar BTC of Euro's om te zetten.

jO2Yi9eh.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Alles is een groot woord. Het ging misschien om 5% van mijn altcoins ofzo. Ik kijk dan ook naar welke coins er echt extreem gestegen zijn. Eth zou ik zelfs nog niet omzetten. Misschien als ze 0,08 of hoger staan.

Ik blijf het staken toch maar een raar concept vinden. Hoe veilig is Defi en Locked staking op Binance ? Bij DEFI komt een risk warning, bij locked niet, is locked dan veiliger ?

Daarnaast ben ik nog niet 100% thuis in het beveiligen van mijn 'keys', ik weet uberhaupt niet waar ik deze zou moeten vinden en hoe ik deze veilig moet houden. Alle hulp is welkom.

fZqiXM4h.jpg

hqdefault.jpg

Few understand
Ik had het me eerst beklaagd toen ik een deel van m'n BTC omzette naar ETH, omdat de correctie van ETH t.o.v. BTC net begon. Nu ben ik blij! Op lange termijn zie ik ETH nog veel verder klimmen t.o.v. BTC dan dit, maar uiteraard wel met de nodige correcties on the way. ETH kan lang aanmodderen, maar eens het echt in gang schiet is het moeilijk tegen te houden. 😁

Ik had het me eerst beklaagd toen ik een deel van m'n BTC omzette naar ETH, omdat de correctie van ETH t.o.v. BTC net begon. Nu ben ik blij! Op lange termijn zie ik ETH nog veel verder klimmen t.o.v. BTC dan dit, maar uiteraard wel met de nodige correcties on the way. ETH kan lang aanmodderen, maar eens het echt in gang schiet is het moeilijk tegen te houden. 😁
Ik heb spijt dat ik niet meer in ETH gestoken heb vorig jaar toen ETH beneden de 0.02 BTC stond ... Nu verkoop ik pas als ETH boven de 0.1 BTC staat zie!

Kraken is OK om fiat naar crypto om te zetten of uit te cashen , maar slechte exchange om te traden, de UI is gewoon niet goed daarvoor

Terug
Bovenaan