Crypto - Nieuws en algemene discussie

ETH echt niet normaal meer.
Doge gaat zodanig parabolisch nu dat een blow-off-top toch niet lang meer gaat duren.
Door die fameuze stijging van CumRocket is het mijn 3de grootste holding op dit moment. :unsure:

Spannend.

Gewoon ff Mastodon - blood and thunder door de boxen blazen om wat af te koelen

Moonblade aan oeveel% staat ge nu met uw enkele coin waarmee ge mij ging verslaan? :unsure:

Kzit momenteel over 1000% me mijn 'portfolio'
Neenee, ik ging dit jaar met 1 trade meer sats stacken als gij met al uw day trades samen.

Momenteel heb ik van 1 BTC -> 2,4 BTC gemaakt (140%).
YTD euro profit is 393%

Zijn er eigenlijk ergens realtime analyses terug te vinden van waar het geld allemaal vandaan komt?
Want op d'n duur gaat iedereen toch eens stoppen met geld er in te pompen vermoed ik.
En dat zal vast ook het moment worden dat een (shit)coin naar geld omzetten niet meer mogelijk zal zijn omdat niemand nog geld er in pompt.
Ik zou dan toch graag op voorhand al m'n geld er uit gehaald hebben.

Ik ben ook vooral benieuwd wanneer dat gaat gebeuren. Of dit nog dit jaar zal zijn, of pas over 5 jaar, of wanneer dan ook.

Doge efkes van 0.61 naar 0.52 nu :)
Is de crash eindelijk begonnen?
bwa crash, je ziet dat er momenteel serieuze orders worden verkocht met heeeel veel nullekes, in tegenstelling tot de rest van de dag waar het vooral bij de aankopen veel nullekes waren :) Goeie kans dat her morgen hetzelfde scenario is.

Edit: en tis alweer naar boven aan pumpen

Laatst bewerkt:
Doge gaat sowieso ooit crashen, maar ik verwacht toch nog iets in aanloop van 8/2 en de SNL met Elon Musk. Als hij daar natuurlijk totaal niets zegt over Doge, dan ga je een mooie crash zien.

Doge gaat sowieso ooit crashen, maar ik verwacht toch nog iets in aanloop van 8/2 en de SNL met Elon Musk. Als hij daar natuurlijk totaal niets zegt over Doge, dan ga je een mooie crash zien.
Ik blijf het een smerig spelletje vinden van hem, de markt constant manipuleren. Dat de SEC daar niets aan doet...

Heb redelijk veel CUMMIES gekocht en dat is ondertussen ruim maal 2 gegaan... :) Maar wat zijn jullie ermee van plan? HODL'en of pump'n'dump? Lijkt me toch meer een memecoin... Maar hier (en op andere forums) zijn wel harde believers.

Terug
Bovenaan