Crypto - Nieuws en algemene discussie

Dat heeft toch een nefast effect op coins die je alleen met eth kan kopen?

Dat kunt ge doen maar langs de andere kant stel u voor dat de flippening in de andere richting gebeurt, dat ethereum blijft gaan bitcoin voorbij gaat en btc keldert. Ge kunt het beter wat verspreid houden denk ik. Tis geen garantie dat btc altijd de nr 1 blijft. Plus ik zet zelf mijn coins veel minder vaak om want dan kan je als trader gezien worden en betaal je tax op uw ethereum profits als je uw ETH omzet naar BTC. En opnieuw tax op uw btc profits als je binnen 2 maand weer beslist uw BTC terug om te zetten naar ETH.
Dit. Ge zou kunnen uw portfolio herbalanceren naar meer BTC wanneer ge in verhouding veel meer ETH hebt dan BTC maar alles in BTC is ook niet verstandig, stel dat die flippening er zou komen. Al denk ik dat ze dan eerst die gas fee problemen gaan moeten oplossen. Stel dat ETH BTC flipt, dan zou 1 ETH = 10000$ bij de huidige BTC prijs. Vandaag waren de gas fees >200$ op Uniswap, ge kunt die gas fees dan nog eens x3 doen. Dus 600$ om een swap te doen op Uniswap.

Kan die kerel niet meer hebben eigenlijk, in het begin op zijn pagina gekomen voor tips. En zoals je zegt, hij heeft elke dag wel iets.
Al zijn crypto's uit zijn video's zijn zogezegd toekomstige 10-100X :) 't Is gewoon gesponsorde reclame i.p.v. iemand die zijn eigen mening geeft.

Jep, als ge daar ineens 5 ETH in smijt dan vallen die fees mee, want er wordt geen rekening gehouden met hoeveel tokens je swapt. Dus of ge voor 5 ETH of voor 0,05 ETH koopt, ge betaalt even veel aan fees.

Het is belachelijk he. Met binance betaal je 0,20$ voor een transactie. Dat is goedkoper dan aandelen.. En bij ETH zit je met fees in de 100'en $. Als je al winst had ben je het kwijt, en als je pech hebt is je winst niet groot genoeg en doe je er gewoon verlies op door de fees (als je al winst had in de eerste plaats).

Herstelt weer precies.

Als VET niet weldra iets gaat geven, vliegt die :mad:

2-4 dollar tegen het einde van't jaar volgens die:

1 dollar zou ook niet slecht zijn sowieso

Nu moet ik nog geduld zoeken.

Laatst bewerkt:
Damn, ik probeerde op de dip te kopen. Binance geeft error. Unexpected token > in json at position 0. Zo oneerlijk...

Edit: en nu een andere failed to get quote.
Edit2: gelukt en nu terug de hoogte in ;)

Laatst bewerkt:
Heb 2u geleden USDT gekocht met kredietkaart op Binance. Staat nog altijd op processing..
K ga ervan uit dat ze overladen zijn door de dip?
Iemand dit in het verleden al eens gehad? 2u voor een visa aankoop is toch lang voor zoiets imo..
Wil ik eens de dip kopen :crazy:

Alles 5 tot 15% in’t rood. Cummies 15% in’t groen. Benieuwd of het een zoveelste schijnbeweging is of effectief nieuwe run up :coolbrows:

Terug
Bovenaan