Crypto - Nieuws en algemene discussie

Hoi,

Men eerste bericht op BeyondGaming sinds het bestaan ervan. Zat hiervoor natuurlijk al +10 jaar op 9lives.
Soit.

Ik ben al maanden into Wanchain. Eén van de weinige cryptocoins die deze bullrun nog (bijna) niets heeft gedaan. Vorige bullrun stond Wanchain 5x hoger dan nu dus ik hoop nog steeds dat die deze bullrun er los over ga.
Leuke manier om te staken met Wanchain via Zookeeper. Liquidity in een pool steken en elke week krijg ik +-400 Zoo coins, 1 Zoo was onlangs +-1.5€ dus reken maar uit hé.
Beetje zoals Sushi en Pancakeswap enal.
Voelt toch serieus undervalued aan dus ik hoop dat deze binnenkort toch minstens de Top 100 ingaat, zou toch moeten.

Hoi,

Men eerste bericht op BeyondGaming sinds het bestaan ervan. Zat hiervoor natuurlijk al +10 jaar op 9lives.
Soit.

Ik ben al maanden into Wanchain. Eén van de weinige cryptocoins die deze bullrun nog (bijna) niets heeft gedaan. Vorige bullrun stond Wanchain 5x hoger dan nu dus ik hoop nog steeds dat die deze bullrun er los over ga.
Leuke manier om te staken met Wanchain via Zookeeper. Liquidity in een pool steken en elke week krijg ik +-400 Zoo coins, 1 Zoo was onlangs +-1.5€ dus reken maar uit hé.
Beetje zoals Sushi en Pancakeswap enal.
Voelt toch serieus undervalued aan dus ik hoop dat deze binnenkort toch minstens de Top 100 ingaat, zou toch moeten.
x8 sinds januari noem ik toch niet (bijna) niks, allez ik weet dat het hier over crypto gaat maar er zijn er heel veel die het slechter doen.

Daar is de PUMP:

Omfg Elon Musk heeft gepost dat hem in crypto gelooft. Dat verklaart de pump

Laatst bewerkt:
Content dat de helft van m'n portefeuille uit ADA bestaat. :music:

Laatst bewerkt:
E1TjJAgUcAQtv41.jpeg

Allez allemaal weer naar doge!
man...man...man.. Die kerel gaat de ondergang van crypto zijn.

Vertel Palmer.. hoe heb je dogecoin opgebouwd!! Wel meneer musk.... we hebben de code van bitcoin genomen, ctrl F gedaan en alle woordjes bitcoin vervangen door dogecoin.

hmmm potentially promising! :D

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan