cege
Well-known member
Serieuze bedragentoch al 5€ gratis cummies IN DE POKET.

Hier saaie dag zonder beweging. +1000 euro.
Gisteren wat dividenden gestort gekregen, 600 op 1 dag. IN DE POKET !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Serieuze bedragentoch al 5€ gratis cummies IN DE POKET.

Serieuze bedragen
Hier saaie dag zonder beweging. +1000 euro.
Gisteren wat dividenden gestort gekregen, 600 op 1 dag. IN DE POKET !
Er zit wel een "project" achter, he. Domme.
Heel die shitcoin gedoe is de ondergang voor de muntjes. "Limited supply", "geen regulatie" etc.
Maar je kunt gewoon knip/plakken doen en je hebt 100M munten met een andere naam dat in essence hetzelfde is.
Zijn wallet is niet meer dan een ordinaire sok.Ai, ik had beter van u verwacht. Cummies holden tot de laatste snik/druppel!
Sure. Waarom niet. Laten we gewoon met z'n allen panic sellen en nadien terugblikken hoe we de bodem verkocht hebben.Holden jullie allemaal? Of allemaal massaal aan het dumpen nu?

Allemaal goed en wel maar dat overanalyseren is voor mij niet nodig. Uiteindelijk zal 90% van de crypto-owners op cumrocket boarden omwille van 1 echt doorslaggevend argument: En dat is LydiaEn als we dan kijken naar cumrocket:

Plottwist, ze is trans

Dat is voldoende due diligence. All in!Ja t'is wel een knappe. en een leuke stem ^^
Hoezo dat? Mij maakt alleen uit hoeveel geld ik er aan verdien. Dus euro/dollar waardes van alles is voor mij het enige dat telt.Euro koers schommelingen zijn irrelevante background noise. Het enige dat uitmaakt is hoeveel sats je kan stacken op het einde van deze bull markt, met zo min mogelijk trades.
Dat is voldoende due diligence. All in!

Die euro/dollar waardes tellen alleen maar op het einde van de rit wanneer je gaat uitcashen. Als de hobbels en gaten op weg naar die finish lijn je zo snel neigen tot fomo buying of panic selling, kijk je in tussentijd beter enkel naar de ALT/BTC waardes. Ga er gewoon vanuit dat BTC dit najaar ergens tussen 100-150k zal staan er probeer er zoveel mogelijk vast te houden of te vergaren via ALT/BTC pairs.Hoezo dat? Mij maakt alleen uit hoeveel geld ik er aan verdien. Dus euro/dollar waardes van alles is voor mij het enige dat telt.
Die euro/dollar waardes tellen alleen maar op het einde van de rit wanneer je gaat uitcashen. Als de hobbels en gaten op weg naar die finish lijn je zo snel neigen tot fomo buying of panic selling, kijk je in tussentijd beter enkel naar de ALT/BTC waardes. Ga er gewoon vanuit dat BTC dit najaar ergens tussen 100-150k zal staan er probeer er zoveel mogelijk vast te houden of te vergaren via ALT/BTC pairs.
ik reken toch ook in satoshis. Mooie graadmeter ook of je coin echt stijgt in value of niet meerijdt met de btc dollar value.Die euro/dollar waardes tellen alleen maar op het einde van de rit wanneer je gaat uitcashen. Als de hobbels en gaten op weg naar die finish lijn je zo snel neigen tot fomo buying of panic selling, kijk je in tussentijd beter enkel naar de ALT/BTC waardes. Ga er gewoon vanuit dat BTC dit najaar ergens tussen 100-150k zal staan er probeer er zoveel mogelijk vast te houden of te vergaren via ALT/BTC pairs.
Hoe heb jij Wault eigenlijk ontdekt? Op zich bestaan er toch al vrij veel platformen die gelijkaardige diensten aanbieden?Opnieuw WEX ingekocht aan 0.11 USD. Getwijfeld aan 0.09 mr vond het te riskant.