Crypto - Nieuws en algemene discussie

Dubbel gevoel bij Charles Hoskinson hier. Mooie visie met cardano dat wel. Oratorisch enorm sterk.
Zijn youtube filmpjes zijn altijd sterk, ongeacht welk topic. Geen gekke bekken. Gewoon 'Hi everyone this is Charles Hoskinson broadcasting live from warm sunny Colorado. Always warm, always sunny' gevolgd door een 15 minuten coherent uiteenzetsel van het topic at hand....
Maar.... jaagt zich veel te veel op in internet trolls. Heeft een serieus libertarische visie wat door het meer linksere politieke spectrum later nog in dank gaat afgenomen worden...
De Dan Larimer twitter fight is nu echt niet iets wat vertrouwen uitstraalt.

Had die fight nog niet gelezen. Maar mijn indruk is dat hij gewoon zijn product sterk verdedigd. Nu begrijp ik ook maar half wat er daar gezegd wordt... :)

Niemand is perfect zullen we maar zeggen. Zit zelf in IT en als ik dan zie hoe Cardano pijnloos evolueert dan is daar toch echt wel goed over nagedacht en ook uitgewerkt.

Maar iedereen moet zelf maar beslissen in wat hij of zij investeert. Ik ga hier zeker niet de Cardano hyper/fanboy spelen. :-D

Hopelijk stijgen VET, XRP en TKV terug wat verder door voor wat 'gambling' profit. ;)

Had die fight nog niet gelezen. Maar mijn indruk is dat hij gewoon zijn product sterk verdedigd. Nu begrijp ik ook maar half wat er daar gezegd wordt... :)

Niemand is perfect zullen we maar zeggen. Zit zelf in IT en als ik dan zie hoe Cardano pijnloos evolueert dan is daar toch echt wel goed over nagedacht en ook uitgewerkt.

Maar iedereen moet zelf maar beslissen in wat hij of zij investeert. Ik ga hier zeker niet de Cardano hyper/fanboy spelen. :-D

Hopelijk stijgen VET, XRP en TKV terug wat verder door voor wat 'gambling' profit. ;)
geen probleem. Ik ben cardano/hyper fanboy. :D

Dat mag, maar dan gaan je posts ook vanuit dat licht gelezen en geïnterpreteerd worden natuurlijk. :wink:

Dat mag, maar dan gaan je posts ook vanuit dat licht gelezen en geïnterpreteerd worden natuurlijk. :wink:
Als je wallet nu uit 83% ada bestaat enkel en alleen door te holden dan wordt je automatisch fanboy hoor :p
Maar ben nu wel aant twijfelen om te heralloceren om de verhouding btc/ada weer naar 50/50 te brengen.
Gaat BTC ooit de 100k aantikken? if so good call.
Gaan ADA smartcontracts voor nog een prijsstijging zorgen (onder voorbehoud dat ETH niet sneller is) dan ist een bad call.
Dillemas... Ik denk best nog effe ada holden tot net voor release smart contracts.

Mijn portefeuille (BTC, ETH, ADA, DOT) doet het geweldig. Wel frappant dat BTC ongeveer breakeven staat terwijl ETH in die tijd circa +120% en ADA +180% is gegaan.

Wat me opvalt sinds ik in crypto ben gestapt is hoe negatief de mainstream media is over crypto. Slechte dagen staan steevast op de nieuwswebsites maar de rally die daarop volgt wordt niet vernoemd.

Gaan ADA smartcontracts voor nog een prijsstijging zorgen (onder voorbehoud dat ETH niet sneller is) dan ist een bad call.
Mijn 0.02$: ETH is old tech. Er moeten overal pleisters en verbanden gelegd worden om het netwerk te verbeteren of zelfs maar te laten werken aan waanzinnige gas fees. Ik snap niet dat ETH zo hoog is kunnen gaan. Ik vermoed dat van zodra ADA met smartcontracts komt dat ETH dit wel zal voelen. Maar dit is enkel mijn mening en inschatting, voor hetzelfde geld staat ETH volgende maand op 10k. Ik verschiet van niets meer in deze markt. :)

Denk dat uwen avatar vrij goed weergeeft hoe ge u voelde toen ge de crash zag.
ik sta nog altijd x5, das meer dan wat gelijk welke mainstream coin mij zou opgebracht hebben. meeste paperhands zijn deruit. alst nog eens tractie krijgt terwijl het op een aantal exchanges staat, dan moogt ge er zeker van zijn dat het explodeert

Damn ADA , you go bitch.
Daarstraks op 1 of andere cryptogroep op FB , ene die beweerde dat ADA naar 20$ gaat binnen de 2 maanden.
Wishfull thinking maar toch stiekem fingers crossed. :coolbrows:

Damn ADA , you go bitch.
Daarstraks op 1 of andere cryptogroep op FB , ene die beweerde dat ADA naar 20$ gaat binnen de 2 maanden.
Wishfull thinking maar toch stiekem fingers crossed. :coolbrows:
Prolly just wishfull thinking though

Prolly just wishfull thinking though
Waarschijnlijk. Kwam van dezelfde die eergisteren verkondigde dat BNB naar 10 000$ ging eind augustus. :biglaugh:
Ergste van al is dan nog dat er effectief mensen waren die beweerden dat ze dat ook ergens hadden gelezen.
Als je dan achter de bron vraagt is deze net van Youtube verwijderd.

Er zijn maar een aantal YouTube'rs die ik volg en die dus naar mijn mening interessante info geven, ok de meeste zijn een beetje ADA biased. :)
Charles Hoskinson natuurlijk. ;)
Crypto Capital Venture
JRNY Crypto
Crypto Crow

Iemand nog tips voor goede channels? Hoeft zeker niet ADA related te zijn.

Waarom zo weinig focus op ALGO? Lijkt mij een enorm goed project + klimaat-neutraal?
of mis ik iets?

Terug
Bovenaan