Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog wel meer van mijn coins die serieuze klappen krijgen :-(Eth nu serieus gezakt. Ai ai ai
op binance u coins naar fiat zetten(usd coins) dan naar u wallet op tabje withdraw. De rest wijst zichzelf wel uit...Iemand een idee ? Is wat begraven id discussie.
Ge kunt toch uw coins naar euro omzetten gewoon? En als er geen euro market is voor een bepaalde coin best eerst naar busd, usdt of btc en dan die coins naar euro omzetten.De
op binance u coins naar fiat zetten(usd coins) dan naar u wallet op tabje withdraw. De rest wijst zichzelf wel uit...
Wij zullen allemaal meevoelen moest dat helpen.de cummies gaan pompen vanavond, kvoel het aan mijn linkerteelbal
de cummies gaan pompen vanavond, kvoel het aan mijn linkerteelbal
Anders knijpen we er hem uit, problem solved voor de volgende keer dan.Ik hoop erop dat uwe linkerbal weet waar em mee bezig is!

Juist. was even te snelGe kunt toch uw coins naar euro omzetten gewoon? En als er geen euro market is voor een bepaalde coin best eerst naar busd, usdt of btc en dan die coins naar euro omzetten.

de fee weet ik niet vanbuiten. maar dat kan je zien bij withdrawal info voor je naar je rekening stort.
0.8 euro ofzode fee weet ik niet vanbuiten. maar dat kan je zien bij withdrawal info voor je naar je rekening stort.
30% drops zijn niet ongewoon voor BTC hé, t.o.v. de piek van 64,9K is het nu iets meer dan een 30% drop.Bitcoin gaat toch diep nu.
![]()
36%30% drops zijn niet ongewoon voor BTC hé, t.o.v. de piek van 64,9K is het nu iets meer dan een 30% drop.
Ik denk dat er nu wel een bounce komt.
Maar wat is zijn reden dan om FUD te verspreiden? Zodat de prijs crasht en hij meer BTC kan kopen?
Musk doesn't give a shit. Denk niet dat die BTC 'goedkoper' wil om bij te kopen. Die doet gewoon zijn eigen ding.Maar wat is zijn reden dan om FUD te verspreiden? Zodat de prijs crasht en hij meer BTC kan kopen?
Maar dat is in feite marktmanipulatie en dus illegaal, dus kan hij in de problemen komen met de SEC.