Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als iets fors crasht en tussendoor even stijgt om dan verder te crashen.U heeft de term wellicht al eens voorbij zien komen. Een dead cat bounce, maar wat is dat nou eigenlijk?
ada houdt zich inderdaad sterk sat gewijs. Piek 5000 nu 4850. 6 dagen geleden hoverden we nog rond de 3000
Ik wou dat ik nu pas ingestapt was.Heren,
Ik sta op het punt om mijn eerste stapjes te zetten in de Crypto.
Ik heb mijn ook laten vallen op ETH, ADA, VET, toch wat DOGE? en voor de long run toch wat BTC.
Hoe zit dat nu eigenlijk met het shorttraden en toestanden?
Ik weet dat de vraag onbeantwoord zal blijven maar, is het nog verstandig om te investeren in crypto? Het gaat over kleinere bedragen.
Maar ik zie dat alles dik rood staat, misschien de uitgelezen kans om toch te springen?

Maar ik zie dat alles dik rood staat, misschien de uitgelezen kans om toch te springen?
)Mja, voor nieuwe mensen (like me) is het inderdaad vooral wennen. Ikzelf ben nu niet ingestapt met de verwachting van op 3 weken stinkend rijk te worden maar de schommelingen zijn altijd wel effe slikkenSommigen jammeren hier bij de minste -7% daling of zijn gefrustreerd omdat hun gekozen munt in de laatste week niet met 30% gestegen is. Sommigen stappen hierin met een onrealistisch verwachtingspatroon.
. Dat went wel 
Heb k ook gedaan: ADA, VET, XRP, AUDIO zijn zowat degene waar ik echt achter kan staan. Qua kleintjes dan weer Aquari, maar die zijn meestal geen lang leven beschorenAls je erin echt wil beleggen, koop periodiek in projecten die je begrijpt en in gelooft (Je ziet een substantiële usecase want teveel munten zijn er nu waarvoor men nog een echte usecase nog moet vinden)
.
)..