Crypto - Nieuws en algemene discussie

Staat op van die chinese exchanges zoals gate.io . Dat is ook nog mijn punt, ik heb er 2 en ik wil die verzilveren. Ik wil die beide zo goedkoop mogelijk op coinbase of binance krijgen :). Chia farm je en dat krijg je dan in je lokale wallet.
Je lokale wallet =\= je coinbase bv?
Heb momenteel enkel coinbase wallet.
Zou natuurlijk leuk zijn als dat op coinbase geraakt

Wat zijn de meningen hier over Internet Computer (ICP)? Sedert de launch zijn ze al goed in prijs gedaald. Nogal een ambitieus project precies.
Ik dacht de kat uit de boom te kijken ipv daar bij de launch geld in te steken , ondertussen zijn ze al gehalveerd op een week tijd.
Ik ben net hetzelfde aant doen. Ook wat de kat uit de boom aant kijken. Projectsgewijs lijkt het me zeer goed maar zit toch nog wat te twijfelen omdat ze nog niet zo lang op coinbase zitten en de prijs al alle kanten uitgegaan is sinds ik ze in mijn favorieten heb gezet.

Wat zijn de meningen hier over Internet Computer (ICP)? Sedert de launch zijn ze al goed in prijs gedaald. Nogal een ambitieus project precies.
Ik dacht de kat uit de boom te kijken ipv daar bij de launch geld in te steken , ondertussen zijn ze al gehalveerd op een week tijd.
Lijkt me een smart contract blockchain? Nah, dan blijf ik wel bij Cardano.

Maar misschien kan er iemand wel meer over ICP vertellen?

Enig idee waar ik die nieuwe coins kan halen? Coinbase biedt die precies niet aan.

sedert gisteren worden er om de 12u twitter/telegram raids georganiseerd op cumrocket telegram/discord tis degene die shiba inu gemarket heeft die cumrocket ermee helpt, dus tzal nog wel serieus uit zijn voegen barsten :)

sedert gisteren worden er om de 12u twitter/telegram raids georganiseerd op cumrocket telegram/discord tis degene die shiba inu gemarket heeft die cumrocket ermee helpt, dus tzal nog wel serieus uit zijn voegen barsten :)

Zo'n raid, is dat dan een pump en dump? Lijkt me niet echt positief nieuws toch?

Iedereen spreekt hier over investeren met geld dat ze kunnen missen, maar toch gaan ze hun inleg uitcashen na een bepaalde tijd? Wat is daar het nut van. Geld op de bank laten staan, doet u enkel maar geld verliezen omdat de inflatie hoger is dan de rente. Kunt ge het beter in de crypto laten staan of herinvesteren. Uitcashen lijkt me maar vreemd, het was in de eerste plaats toch geld dat ge kon missen.

Iedereen spreekt hier over investeren met geld dat ze kunnen missen, maar toch gaan ze hun inleg uitcashen na een bepaalde tijd? Wat is daar het nut van. Geld op de bank laten staan, doet u enkel maar geld verliezen omdat de inflatie hoger is dan de rente. Kunt ge het beter in de crypto laten staan of herinvesteren. Uitcashen lijkt me maar vreemd, het was in de eerste plaats toch geld dat ge kon missen.
Wie heeft uitgecasht ?

Vind het wel frapant dat die ICP al op coinbase staat, terwijl hij eigenlijk nog niet zo lang meedoet. Terwijl andere coins al meer potten hebben gebroken maar nog steeds niet op coinbase staan...Toch mss eens overwegen.

Iemand trouwens ervaring met Compound?

Na mijn shitcoinopkuis toch terug verleid tot een gokje: HAPPY

Laatst bewerkt:
Van mij persoonlijk ist geen geld dat ik kan missen, T'is geld dak in feite goed kan gebruiken voor mijn verbouwingen, maar aant tempo dat ik nu maar geld overheb om in de verbouwingen te steken, zittek er nog minstens 10 jaar aan. En ik heb ook geen goesting om tot aan mijn 65 te werken.

Dus, ik heb een deel geinvesteerd op de beurs en een kleiner deel op crypto (die momenteel wel een deftig stuk meer waard is)

Tgrootste deel zal ik uitcashen en op iets minder volatiel zetten zoals een ETF ofzo op de beurs, hopelijk genoeg om er passief van te kunnen leven. En natuurlijk ga ik een deeltje in de crypto laten, want die shit is veel te leuk om op te spelen :unsure:

In mijn geval zou het zijn om te herinvesteren (op de beurs of in crypto bij een crash) of om in vastgoed te steken eventueel om passief inkomen te genereren.

Vind het wel frapant dat die ICP al op coinbase staat, terwijl hij eigenlijk nog niet zo lang meedoet. Terwijl andere coins al meer potten hebben gebroken maar nog steeds niet op coinbase staan...Toch mss eens overwegen.

Iemand trouwens ervaring met Compound?

Idd, en DOT staat bijvoorbeeld nog niet op Coinbase.

hoe lang kan een litebit id verificatie duren?

Eerste keer was dat mislukt hier en had ik na een 6-tal uur antwoord.
De tweede en geslaagde poging was een 40 tal uur ofzo.

Waarschijnlijk sterk afhankelijk van de cryptohype.

Binance was het snelste hier bij mij.

Terug
Bovenaan