Crypto - Nieuws en algemene discussie

tenor.gif

Anders moet ge shorten als ik aankondig te gaan investeren? :D

Als ge nu verkoopt hebt ge niet belegd met geld dat ge niet kunt missen. Hoe zou het nog met die gast zijn die alles op Doge wou zetten (ahem, "investeren") een paar weken geleden?

Kunde gij dat nie gewoon doen via uw bank app? :S

Bij mij is dat gewoon QR code scannen thats it (kbc mastercard)

Service Unavailable​

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

:headshake:

Ahh was dit gevoel vergeten. Echt zo van 'the show's over, komt nooit meer goed.'

't is echt wel pittig moet ik toegeven.

Als ge nu verkoopt hebt ge niet belegd met geld dat ge niet kunt missen. Hoe zou het nog met die gast zijn die alles op Doge wou zetten (ahem, "investeren") een paar weken geleden?
Hoh, jawel eigenlijk. Enkel heb ik pas serieus ingekocht op ETH 2 weken geleden.
Als ik nu verkoop, valt dat verlies nog mee. En kan ik opnieuw inkopen als hij nog verder zakt.

Dit is eigenlijk eens een echt goede gezonde correctie. Weak hands eruit zodat we terug omhoog kunnen.
Het is eigenlijk het probleem geweest tijdens deze bullrun dat er te weinig serieuze correcties geweest zijn. Normaal moet de 21W EMA lijn tijdens een bullrun regelmatig worden getest en dat is nu niet het geval geweest.

Terug
Bovenaan