Bitcoin heb ik niet, dus niet pijnlijksat gewijs staan die nog redelijk cava ze.
1 mei 2500 sats.
14 mei 5000 sats
nu 4000 sats.
Tis vooral bitcoin die pijn doet.

Nu goed, heb ook ETH en da's toch ook wel weer 'erg' nu.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bitcoin heb ik niet, dus niet pijnlijksat gewijs staan die nog redelijk cava ze.
1 mei 2500 sats.
14 mei 5000 sats
nu 4000 sats.
Tis vooral bitcoin die pijn doet.

Wezenlijk verschil tussen kleingeld en het niveau waarop hedgefunds moeten opereren maar soit als gij die liquiditeit niet begrijpt.Most of these people are guided by charts or other largely mechanical means of determining the right moments to buy and sell, so-called "technical approaches".
In our stock-market experience and observation of over 50 years, we have not known a single person who has consistently or lastingly made money by thus "following the chart".
We do not hesitate to declare that this approach is as fallacious as it is popular.
1949. Benjamin Graham. "the intelligent investor".
Enter Buffett die net hetzelfde zegt over de afgelopen 50 jaar + het feit dat er GEEN ENKEL fonds bestaat dat als strategie "technische analyse" heeft, hoewel dit toch uitermate lucratief zou zijn als dit beter zou doen dan buy and hold.
Maar Vierkant van Beyond Gaming, die dat naast zijn werkuren wat voor de lol doet, die kan dat.
Zoiets noemen ze dan een bear trap (moest dit het zijn en de prijs niet meer verder crasht)En, hebt ge verkocht? Indien wel, dan hebt ge verkocht in de put want we zijn ondertussen weer 10% naar boven gegaan
Hopelijk voor u crasht het nog verder morgen zodat ge uw verliezen kunt beperken als ge opnieuw inkoopt...
Laat je in het vervolg weten wat je gaat doen? Dan weten wij alvast wat niet te doen2020: zonnepanelen gelegd als investering
2021: crypto gekocht
i'm on a roll
![]()

Laat je in het vervolg weten wat je gaat doen? Dan weten wij alvast wat niet te doen![]()
Kan nog erger. Bitcoins gecasht (enkele jaren geleden voor deze bullrun) om zonnepanelen te kopen ...2020: zonnepanelen gelegd als investering
i'm on a roll
![]()
2020: zonnepanelen gelegd als investering
i'm on a roll
![]()
We kunnen een clubke oprichten...
Vergeet niet in 2023 een EV te kopen net vóórdat ze daar taksen ofzo op gaan heffen hé!2020: zonnepanelen gelegd als investering
i'm on a roll
![]()

Vergeet niet in 2023 een EV te kopen net vóórdat ze daar taksen ofzo op gaan heffen hé!![]()

heb ook nog wat coins gekocht met wat speelgeld. Ik verwacht dus een megadip, is me ook overkomen toen ik LTC kocht 3 jaar geleden
Sorry hé gasten.
Laat je in het vervolg weten wat je gaat doen? Dan weten wij alvast wat niet te doen![]()

Je weet dat Renaissance het meeste geld verdient bij hogere retailparticipatie?Wezenlijk verschil tussen kleingeld en het niveau waarop hedgefunds moeten opereren maar soit als gij die liquiditeit niet begrijpt.
![]()
Het geheim van de succesvolste belegger aller tijden
Wiskundige Jim Simons verzamelde een team knappe koppen zonder enige beurservaring om het onmogelijke te doen: met een computer winnende strategieën ontdekken en zo slapend rijk worden. Een boek onthult hoe de discrete Simons het klaarspeelde en de succesvolste belegger aller tijden werd.www.tijd.be
‘Als je vaak handelt, moet je maar 51 procent van de tijd juist zijn’, aldus Berlekamp. Met behulp van gesofistikeerde kansberekening slaagde het fonds erin te scoren op een nipte meerderheid van talloze gelijktijdige transacties, voldoende om de verliezen meer dan te compenseren.Je weet dat Renaissance het meeste geld verdiend bij hogere retailparticipatie?
Die gasten doen geen technische analyse.
Wat die veelal doen is bij retailorders op aandelen of opties ergens, met lichtsnelheid bepaalde gecorreleerde opties in bv. Japan gaan kopen/verkopen en zo een paar euro quasi zekere winst maken op die ene transactie.
Neen, niet verkocht.En, hebt ge verkocht? Indien wel, dan hebt ge verkocht in de put want we zijn ondertussen weer 10% naar boven gegaan
Hopelijk voor u crasht het nog verder morgen zodat ge uw verliezen kunt beperken als ge opnieuw inkoopt...
Count me in.2020: zonnepanelen gelegd als investering
i'm on a roll
![]()
"Financial memory is extremely short. Financial disaster is quickly forgotten even when the same circumstances occur again and again. It is hailed by a new, often youthful, and always supremely self-confident generation as a brilliantly innovative discovery in the financial and larger economic world.Moh, ik heb nu pas door dat je iemand op ignore kan zetten... ben ik ineens af van al dat flauw gelul uit de financiële geschiedenisboeken!
Get over it.. jesus
![]()