Crypto - Nieuws en algemene discussie

Letterlijk some guy on reddit / 4chan: Shake-out
Kweetni. Is misschien zo een geval van 1 waarheid vertellen om geloofwaardigheid te creëren. En dan onwaarheden verpreiden om de boel te manipuleren. Alleszins we kijken nu naar een mogelijk low 30s of 20s.

Laatst bewerkt:
Kan er iemand nog wat lijnen op een grafiek trekken die me vertellen wat ik wil horen?
tenor.gif

Na een grondige en diepgaande analyse lijkt het hotdogtoken de beste investering.
Het gebrek aan whitepaper is zo vooruitstrevend dat we zelfs niet meer moeten doen alsof we er iets in zien.

Shady elites, shady elites,... Zeg toch gewoon dat ze achter Justin Sun aan zitten.

tenor.gif

Na een grondige en diepgaande analyse lijkt het hotdogtoken de beste investering.
Het gebrek aan whitepaper is zo vooruitstrevend dat we zelfs niet meer moeten doen alsof we er iets in zien.
Vergeet niet, als die coin naar 1 euro gaat is iedereen hier multi miljonair.

Kweetni. Is misschien zo een geval van 1 waarheid vertellen om geloofwaardigheid te creëren. En dan onwaarheden verpreiden om de boel te manipuleren. Alleszins we kijken nu naar een mogelijk low 30s of 20s.
Whale manipulation, de prijs was stijgende en dan een dikke dump. Of toch iemand die ineens veel bitcoins heeft gecasht.

't Is weer 2017 met hun China FUD

Laatst bewerkt:
Ik ga 3 dagen op uitstap. De coins totaal niet bekijken of volgen.

Ik hoop dat na die 3 dagen, dat alles totaal gecrasht is.

Zou beter zijn dan het uitstapje zelf. Dan zijn het solden!

Zolang ETH maar als nieuwe minimum low 1500 euro vast zet en binnen dit en 10 jaar eens een ATH van 11.000 euro scoort ben ik een tevreden mens.

Bij vermoeden van markt manipulatie is het bij mij stante pede: back off. Ik verkoop niks. Daar kan je enkel maar aan verliezen. (En whales enkel maar rijker maken)

Laatst bewerkt:
HODL of buy the dip. Ik ga misschien wat orders zetten tussen 20 en 30K
Yep HODL, en als ik interesse heb dollar cost averagen en eventueel wat limiet orders op de dip.

Want zo'n whales dumpen toch x coins dichtbij de ATH om dan van de paniek van retail investors gebruik te maken om x + y terug te kopen.

Als ik zelf iets met mijn limiet orders vang dan haal ik een tijd later het initieel bedrag er terug uit en laat ik de rest in de desbetreffende coin zitten.

ik ga mijn orders zetten op -80%/85% van de top (65k), en dan is het sit back and play the waiting game. We gaan waarschijnlijk tussen hier en de bodem nog wel wat serieuze bounces hebben, maar daar ga ik niet op gokken.

-80/-85% is een leuke gok maar ik vrees dat de order niet gefilled gaat worden. Als ie getriggered wordt zou wel graaf zijn.

Doe het met een crappy alt en ik ben je een virtueel "shitcoin gambler" kroontje schuldig als die een stevige bounce maakt na een rood kaarsje naar beneden. :unsure:

Laatst bewerkt:
Ben nog niet echt overtuigd dat we in een crypto winter gaan, ik denk dat de komende week zal uitmaken of we in een volledige bear markt gaan storten.

Op alts kan het wel gemakkelijk -50% gaan tijdens een crash. Dus 't is mss niet slecht om een order op 1000$ te zetten op ETH ofzo
Dan moet het nog maar recoveren naar 1500$ en ge hebt al 50% winst gepakt :)

Op alts kan het wel gemakkelijk -50% gaan tijdens een crash. Dus 't is mss niet slecht om een order op 1000$ te zetten op ETH ofzo
Dan moet het nog maar recoveren naar 1500$ en ge hebt al 50% winst gepakt :)
Wel inderdaad -50% (max -75%) vind ik meer realistisch dan -80%/85%, gewoon ook omdat deze bull run zeer kort was, precies artificieel gestopt of schijnbaar gemanipuleerd is.

Wat niet weg neemt dat -85% het koopje van het jaar zou zijn.

Terug
Bovenaan