Crypto - Nieuws en algemene discussie

Er is idd meer in de wereld dan crypto.

Geld!
Idd, aandelen , fondsen, ETF's, cash, goud, obligaties etc
Ik zou mij ook eens in die wereld moeten verdiepen.

En ge kunt ook uw geld opdoen en gelukkig zijn in het hier en nu!

Dat terzijde, ik heb nog niks verkocht tijdens deze crash. Sell the highs, niet de dips

Mijn WEX-BNB LP staan nog altijd mooi te staken, haha
Ondertussen wel 70% gecrasht in waarde

Spijtig dat een overschrijving niet doorgaat in het weekend, en morgen op pinkstermaandag ook niet. Ik wil kopen gvd. Tegen wanneer mijn geld er gaat op staan zal BTC weer aan 40K staan, ge zult zien.

Ale, het gaat naar beneden, een paar mensen beginnen te kraken en nog een paar anderen vinden het nodig om vanaf de zijlijn in deze thread te komen en trots "I told you so" te zeggen? Allemaal wijven in deze thread ofwat?

Als ge vorige week in uw project geloofde, en nu opeens niet meer, waarom? Wat is de reden dat je het in eerste instantie hebt gekocht en is er sindsdien iets aan uw thesis veranderd? Kleine tip: als ge 's ochtends opstaat, stel u eerst de vraag of ge vandaag gaat verkopen vooraleer ge grafieken begint te bekijken. Als ge opeens beslist te verkopen omdat de grafiek de laatste paar uur precies wel heel stijl naar beneden gaat zijt ge puur emotioneel aan het handelen. Maak een plan, houd u eraan, en als het de verkeerde kant opgaat, doe uw boodschappen dan tijdelijk in den aldi in plaats van in de colruyt. Het komt wel goed, of misschien ook niet, maar uw aan- en verkoopgedrag laten leiden door de willekeur van de grafiek is écht een recipe for disaster.

Enkel wa BNB omgezet in MangASS :p
Voor de rest same, ff de apps niet meer openen ^^
Die shitcoins daar doe ik niet aan mee. Vanaf nu ga ik mijn geld nog enkel investeren in serieuze projecten zoals Cumrocket. Ik zou er in feite wel eens een BNB kunnen insmijten nu met de solden.

Allez, ge ziet dat ze toch met die coin bezig zijn, er is een webshop met merchandise, site wordt regelmatig vernieuwd etc. Het team wilt er wel iets van maken.

Laatst bewerkt:
Ale, het gaat naar beneden, een paar mensen beginnen te kraken en nog een paar anderen vinden het nodig om vanaf de zijlijn in deze thread te komen en trots "I told you so" te zeggen? Allemaal wijven in deze thread ofwat?

Als ge vorige week in uw project geloofde, en nu opeens niet meer, waarom? Wat is de reden dat je het in eerste instantie hebt gekocht en is er sindsdien iets aan uw thesis veranderd? Kleine tip: als ge 's ochtends opstaat, stel u eerst de vraag of ge vandaag gaat verkopen vooraleer ge grafieken begint te bekijken. Als ge opeens beslist te verkopen omdat de grafiek de laatste paar uur precies wel heel stijl naar beneden gaat zijt ge puur emotioneel aan het handelen. Maak een plan, houd u eraan, en als het de verkeerde kant opgaat, doe uw boodschappen dan tijdelijk in den aldi in plaats van in de colruyt. Het komt wel goed, of misschien ook niet, maar uw aan- en verkoopgedrag laten leiden door de willekeur van de grafiek is écht een recipe for disaster.
You could also use some beach: see video above ^^

Ik lig er niet wakker van.
Alleen wel vreemd om te zien dat je nu zo goedkoop dings kan kopen. 2 weken geleden betaalde je er 4x meer voor ofzo. Vooral die alts.

Laatst bewerkt:
Panikeren doe ik niet, ik ga zeker niet gaan verkopen nu. In tijden van Covid is crypto wel ideaal om u af te leiden van alle andere shit. Zolang het goed gaat ... Hoog tijd dat het weer eens beter wordt, want nu is het om te bevriezen op een terras, als je al het geluk hebt dat het droog blijft...
Ik sta nu ook zeker 2 jaarlonen lager virtueel t.o.v. de piek maar heb wel de chance dat ik al langer in crypto zit en dat er geen eigen inleg meer in zit. Wat ik erger vind is mijn BTC waarde zien droppen dan mijn $ of € waarde.

Niet verkopen klinkt slim en leuk, tot je 3 jaar mag wachten tot je terug break-even staat na een correctie van 80%. Je kan blijven vasthouden aan het narratief van “de fudders willen je doen verkopen”, maar uiteindelijk heb je geen flauw benul van wie echt de drijvende kracht is achter deze extreme bewegingen. In ieder geval speelt het niet in de kaart van crypto als een betrouwbare asset voor institutionele beleggers. Hun cliënteel is volgens mij niet meteen aan het wachten op een belegging waarbij hun inleg op 1 dag met 25% kan kelderen. Dit is gewoon pure markmanipulatie en mensen die nu “de dip kopen” of weigeren te verkopen, zouden wel eens veel geld kunnen verliezen. Crypto is niet gereguleerd, is extreem volatiel, heeft nog maar seinig praktische toepassingen... Het is extreem naief om te denken dat het een vaststaand gegeven is dat je door te ‘hodlen” gegarandeerde winsten bekomt, zelfs op een termijn van jaren.

Terug komen doet het sowieso. Omdat het gewoon easy money grijpen is als het weer heel laag staat. De mens kan zoiets niet weerstaan. Alleen geduld hebben.

Wederom ga ik op dezelfde nagel slaan. Wat definieer jij onder heel laag? Koop je nu bij? ETH heeft bijvoorbeeld al een correctie van meer dan 50% doorgemaakt. Wacht je tot het op 1500 dollar staat? 1000? 500? Hoe kan je nu zo’n uitspraken doen en jezelf serieus nemen. Crypto is geen easy money. Uiteindelijk heeft niemand een idee van hoe laag het kan gaan. Maar om nu te beginnen bijkopen lijkt me een pure gok. Never catch a falling knife.

Er wordt toch ook vooral hard geroepen langs de zijlijn. Ja, het is nu serieus ingezakt, en het zou kunnen dat het nog een stuk verder zakt.
Maar ik ben pas in januari begonnen met crypto, mijn inleg was er al uitgehaald en door deze crash heb ik nu 6000€ minder winst. Maar het is niet dat ik nu geen winst meer heb he, tov een spaarboekje bij grootbank heb ik liefst 1250x meer winst momenteel...

ge doet exact wat de grote fudders willen, zodat zij goedkoop kunnen inkopen :) en dan zulde later waarschijnlijk weer erin gaan fomo'en en dan weer wenen om een crash.

beter naar mijn teelballen luisteren, die zeggen dat vanaf nu alles omhoog gaat gaan

Waren de teelballen ook signalen aant geven bij het kopen van de MangASS? :coolbrows::unsure:

ik heb 2 maand geleden al alles buitengesmeten omdat ik het te heet worden vond. Tja, beter de piek missen dan inneens, zoals nu heel uw shit -50% te zien gaan.

tenor.gif

Terug
Bovenaan