Pump en dumper aangehouden nederland
(link van de politie NL)
(link van de politie NL)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(link van de politie NL)BitvavoWelke crypto exchange raden jullie aan voor een beginner?

wat een volume plotskben just wakker gekomen met ne fucking kater van mijn verjaardag en kdacht da poocoin aant buggen was, maar elon heeft getweet![]()

Thanks! Heb het net geprobeerd.BNB kopen op Binance -> versturen naar TrustWallet / Metamask -> BNB omzetten naar BNB (smart chain) -> coins kopen via pancakeswap
iKweetniet of de prijs van CUMROCKET nu goed wordt weergegeven, gezien de piek in volume.
Elon Musk is echt een debiel.
elon
Ja, dat is wel een risicoHet is W E E K E N D. Minder volume, anything can happen.
Stop loss zetten en dan uw boel verkocht zijn en de prijs terug omhoog ...ielon
de spike was echt, der komen 100 holders bij per minuut lol
Ik heb alleszins net weer een schijf verkocht. We zien wel waar het van dit punt naartoe gaat.nieuw in crypto? ik heb mijn winsten zien gaan van 200k naar 70 en terug naar 150 op enkele minuten tijd toen em aan zijn vorige piek zatAmai cummies zijn precies nog van een andere grootorde in volatiliteit.
550 EUR ingelegd. Meteen daarna nog maar 510 waard ofzo. Nu kijk ik opnieuw, opeens 570 waard.
Trouwens what's up met al die onduidelijke apps? Of het ligt aan mij natuurlijk, maar bij trustwallet kan ik precies niet zien wat mijn gemiddelde aankoopprijs is. Laat staan dat die grafieken deftig werken of dat die prijzen constant updaten.
yepnieuw in crypto? ik heb mijn winsten zien gaan van 200k naar 70 en terug naar 150 op enkele minuten tijd toen em aan zijn vorige piek zat