Crypto - Nieuws en algemene discussie

BNB kopen op Binance -> versturen naar TrustWallet / Metamask -> BNB omzetten naar BNB (smart chain) -> coins kopen via pancakeswap
Thanks! Heb het net geprobeerd.
Wel raar, want heb dus 50 EUR BNB gekocht op Binance, dat naar mijn (nieuwe) Trustwallet gestuurd. Daar dan naar BNB smart chain gedaan, dan pancakeswap app geopend en Cumrocket gekocht voor m'n 50 EUR.

Nu zie ik dat mijn cumrocket waarde al 83 is (echt direct na aankoop).... Lijkt me toch zeer sterk?

Was aan't twijfelen om te verkopen maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik wss toch meer geld ging kwijt zijn door te transferren dan winst 🙃

Kweetniet of de prijs van CUMROCKET nu goed wordt weergegeven, gezien de piek in volume.

Elon Musk is echt een debiel.

Btc is daarnet weer behoorlijk gedumpt van bijna 38k naar 36k, als de 36k niet houdt dan vrees ik toch voor de zaak, dan kan btc naar 30k gaan of zelfs lager. Ik ga een stop loss zetten op 35k denk ik (op een klein deel van mijn portfolio, niet alles natuurlijk) - en dan eventueel lager terugkopen als het doorcrasht naar 30k of zelfs 23k

Amai cummies zijn precies nog van een andere grootorde in volatiliteit.
550 EUR ingelegd. Meteen daarna nog maar 510 waard ofzo. Nu kijk ik opnieuw, opeens 570 waard.

:help:

Trouwens what's up met al die onduidelijke apps? Of het ligt aan mij natuurlijk, maar bij trustwallet kan ik precies niet zien wat mijn gemiddelde aankoopprijs is. Laat staan dat die grafieken deftig werken of dat die prijzen constant updaten.

Amai cummies zijn precies nog van een andere grootorde in volatiliteit.
550 EUR ingelegd. Meteen daarna nog maar 510 waard ofzo. Nu kijk ik opnieuw, opeens 570 waard.

:help:

Trouwens what's up met al die onduidelijke apps? Of het ligt aan mij natuurlijk, maar bij trustwallet kan ik precies niet zien wat mijn gemiddelde aankoopprijs is. Laat staan dat die grafieken deftig werken of dat die prijzen constant updaten.
nieuw in crypto? ik heb mijn winsten zien gaan van 200k naar 70 en terug naar 150 op enkele minuten tijd toen em aan zijn vorige piek zat

Terug
Bovenaan