Crypto - Nieuws en algemene discussie

Hai hai, mijn winsten van de voorbije halve maand zijn toch snel aant wegebben. HODLING for dear life! :help:

Ben er maar uitgestapt, beter nog een beetje winst dan geen winst. Live to fight another day enzo.

Ben wel aan't overwegen om terug in ADA te stappen als die naar 0.85 zou zakken. Dan kan het niet meer fel misgaan. :unsure:

Lol zwakkelingen. :tongue: Doe zoals ik en hou u een paar weken, maanden of jaren met andere dingen bezig tot de volgende bull run.

Het enige wat ik nu nog wil is dat ADA naar 0.85 gaat en dat 'ie dan gelijk vorige keer naar 1.25 schiet.

Lol zwakkelingen. :tongue: Doe zoals ik en hou u een paar weken, maanden of jaren met andere dingen bezig tot de volgende bull run.
Al duurt het nog eens 4 of 8 jaar of 20 jaar. Ik HODL ETH al bijna 8 jaar. Ik heb tijd, op die tien jaar komt het nu ook niet meer aan. Als ik het bedrag hit hetzelfde als mijn pensioen spaar plan voor ik op pensioen ga dan kruip ik er uit.

Dubbel pensioen :woohoo:

Naar wat kijk je dan precies om de flip te zien? Wss noobie vraag :)
Ik dacht marketcap maar dat scheelt nog steeds 50%...dus zal wss iets anders zijn? :)

The mind is willing but the flesh spongy and bruised. :shy:
The flesh is nothing. The will to hodl is everything

conansword_large.jpg

Al duurt het nog eens 4 of 8 jaar of 20 jaar. Ik HODL ETH al bijna 8 jaar. Ik heb tijd, op die tien jaar komt het niet aan. Als ik het bedrag hit hetzelfde als mijn pensioen spaar plan voor ik op pensioen ga dan kruip ik er uit.
Ik ben wel van plan om een deel uit te cashen om er iets leuks mee te doen. Al de rest -> staking for FI

Ik zit gelijk nog altijd klaar om een klein bedrag te investeren.
ETH/ADA/BTC bv.
Zelfs als die samen 30% corrigeren, is dar 30% winst. Int geval van een bounce...
Het kan lager I know, maar het moet toch ooit eens stijgen ook?
Of is een bearmarket dan zo nefast om uw investering levende te houden?

Terug
Bovenaan