Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog twee kansen voor programmeur om paswoord van zijn 195 miljoen euro aan bitcoins juist te raden
Opgelet: HLN niveau
Dit moet toch echt om uw haren uit te trekken zijn. Maar ik denk echt wel geen alleenstaand geval.
Soms denk ik van, zou dat gewoon geen troll zijn? Kan soms bijna niet geloven hoe achterlijk sommige mensen daar zijn bij die HLN comments.Commentaar van ne zekere Roger: "Hij had beter in tulpen belegd. Dan hoef je alleen maar te onthouden dat je water moet geven"
Dat is niet alleen HLN volk, dat is eender wie die gewoon gaat bashen hetgeen hem niet vertrouwd is. Op HLN is het wel erg aangezien er veel van zulke ignorants daar zitten. Maar in het echte leven komt ge die ook dagelijks tegen. Onlangs nog ene op mijn werk waaraan ik vroeg of hij ook bezig met crypto is. Zijn antwoord: crypto is voor homo's... Tja. Dusja dan weet ge al direct welk voor vlees je in de kuip hebt.Soms denk ik van, zou dat gewoon geen troll zijn? Kan soms bijna niet geloven hoe achterlijk sommige mensen daar zijn bij die HLN comments.
.Homo’s met geld ja.Onlangs nog ene op mijn werk waaraan ik vroeg of hij ook bezig met crypto is. Zijn antwoord: crypto is voor homo's...

Coin Bureau op Youtube vind ik wel een aangename, nuchtere mens die zijn kijk op crypto meegeeft. Echt iemand met kennis van zaken.Welke interessante websites/apps gebruiken jullie zoal voor alles aangaande crypto?
Van nieuws en info tot ...
Ik vond BRD wallet heel goed. Is wel enkel voor BTC, ETH, XRP en BCH geloof ik.Welke software wallet wordt hier gebruikt/aangeraden? (hardware komt er later wel)
Ik vond BRD wallet heel goed. Is wel enkel voor BTC, ETH, XRP en BCH geloof ik.
Enkel als wallet. Aankopen doe ik via bitstamp.Bedankt! Doe je daar ook je aankopen mee, of gebruik je deze enkel als wallet?
Damn eindelijk mijn geld toegekregen op Bitstamp (was blijkbaar een authentication error omdat ik van een andere bankrekening had gestort.
Nu ben ik wel een klein beetje aan het twijfelen wat te doen, het momentum gemist hierdoor. Even afwachten wat het zegt of al gewoon wat ETH, LTC en eventueel XLM of LINK bijkopen.
Wel homo's met geld.Dat is niet alleen HLN volk, dat is eender wie die gewoon gaat bashen hetgeen hem niet vertrouwd is. Op HLN is het wel erg aangezien er veel van zulke ignorants daar zitten. Maar in het echte leven komt ge die ook dagelijks tegen. Onlangs nog ene op mijn werk waaraan ik vroeg of hij ook bezig met crypto is. Zijn antwoord: crypto is voor homo's... Tja. Dusja dan weet ge al direct welk voor vlees je in de kuip hebt.

Inderdaad. Had beter mijn btc/eth niet gedeeltelijk verkocht in paniek.. soit. Nu wacht ik even met inkopen't gaat weer hard voor de moment. Toch een goei 400 euro bijverdiend sinds gisteren
't Is nu te laat voor jou, maar nooit in paniek verkopen he. Dips gewoon uitzitten, ook al duurt het jaren. Dat kan natuurlijk enkel als je met geld speelt dat je bereid bent om te verliezen, meer mag je er sowieso nooit insteken.Inderdaad. Had beter mijn btc/eth niet gedeeltelijk verkocht in paniek.. soit. Nu wacht ik even met inkopen
Dit dus.'t Is nu te laat voor jou, maar nooit in paniek verkopen he. Dips gewoon uitzitten, ook al duurt het jaren. Dat kan natuurlijk enkel als je met geld speelt dat je bereid bent om te verliezen, meer mag je er sowieso nooit insteken.
Helemaal gelijk.. Heb ze verkocht toen ze gisteren wat gestegen waren. De vorige keer had ik ze in 2017 gekocht, dus heb dan idd 3 jaar mogen wachten't Is nu te laat voor jou, maar nooit in paniek verkopen he. Dips gewoon uitzitten, ook al duurt het jaren. Dat kan natuurlijk enkel als je met geld speelt dat je bereid bent om te verliezen, meer mag je er sowieso nooit insteken.
. Het geld kan ik 'missen' ( niet direct nodig). Dus ik ga nu eventjes de kat uit de boom kijken en zien wat ik ga doen. Had nu 2/3 in ETH zitten en 1/3 in BTC.