Te zien voor wie ze niet werken. Degen die het aankondigde zal er wel al even ingezeten hebben en even makkelijk maal 3 gegaan.Iedereen fucked. Lesson learned. Aangekondige pumps werken niet.
Mooi opgebracht.
Nekeer een BG pump de wereld insturen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Te zien voor wie ze niet werken. Degen die het aankondigde zal er wel al even ingezeten hebben en even makkelijk maal 3 gegaan.Iedereen fucked. Lesson learned. Aangekondige pumps werken niet.

Daar heb je na vandaag dan minimaal verlies van gemaakt hoop ik, tenzij je gewoon vasthoudt.Ik heb mijn Ripple ook nog. Gekocht op zijn hoogste punt. Komt niet meer goed denk ik![]()

belachelijk. Dat ze die pump en dump maar bij xrp houdenADA ook gepumpt daarnet. 224 euro winst op een inleg van 1176 euro![]()

Haha I wish. Ge zou de prijs eens moeten zien vliegen als die exact dat zou aankondigen op twitterhoeveel miljoenen meneer Elon![]()

I like. Ik denk dat het niet onmogelijk is dat eind dit jaar ETH tegen de 10000 staat.ETH begint te goed door te schieten
Ge moet "The Moon" eens op Youtube volgen. 15min voor de stijging had em een "emergency" video online gezet om te melden dat het binnen dit en een paar minuten zou boomen. En hij denkt tot +- 1700-1750 dollar binnen dit en een paar dagen. Het is echt bizar hoe die kerel 9/10 zaken correct weet te voorspellen. Precies of hij met zijn "community" de markt beinvloedtI like. Ik denk dat het niet onmogelijk is dat eind dit jaar ETH tegen de 10000 staat.
Ik vertrouw eigenlijk enkel BTC en ETH, rest blijf ik af.
In thisssssszzzzzz videoGe moet "The Moon" eens op Youtube volgen. 15min voor de stijging had em een "emergency" video online gezet om te melden dat het binnen dit en een paar minuten zou boomen. En hij denkt tot +- 1700-1750 dollar binnen dit en een paar dagen. Het is echt bizar hoe die kerel 9/10 zaken correct weet te voorspellen. Precies of hij met zijn "community" de markt beinvloedt

exaccccccttttly as iiii predicted! ==> Maar dat doet hij expres. Als ge in de comments ziet hoe de kijkers hiermee lachenIn thisssssszzzzzz video![]()
. Hij trekt het soms echt bewust int belachelijke.