Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik heb mijn Ripple ook nog. Gekocht op zijn hoogste punt. Komt niet meer goed denk ik :p
Daar heb je na vandaag dan minimaal verlies van gemaakt hoop ik, tenzij je gewoon vasthoudt.

Ik heb ze op het zelfde moment gekocht om ze op de meest achterlijke moment weg te doen.
Weer een les geleerd en betaald.

PNT is ook gepumped.
Daar per ongeluk 30 euro van gekocht op binance. Doe ik de binance app toevallig open gisterenavond ... 120 euro....
Sell market price!

I like. Ik denk dat het niet onmogelijk is dat eind dit jaar ETH tegen de 10000 staat.
Ik vertrouw eigenlijk enkel BTC en ETH, rest blijf ik af.
Ge moet "The Moon" eens op Youtube volgen. 15min voor de stijging had em een "emergency" video online gezet om te melden dat het binnen dit en een paar minuten zou boomen. En hij denkt tot +- 1700-1750 dollar binnen dit en een paar dagen. Het is echt bizar hoe die kerel 9/10 zaken correct weet te voorspellen. Precies of hij met zijn "community" de markt beinvloedt

Ge moet "The Moon" eens op Youtube volgen. 15min voor de stijging had em een "emergency" video online gezet om te melden dat het binnen dit en een paar minuten zou boomen. En hij denkt tot +- 1700-1750 dollar binnen dit en een paar dagen. Het is echt bizar hoe die kerel 9/10 zaken correct weet te voorspellen. Precies of hij met zijn "community" de markt beinvloedt
In thisssssszzzzzz video 😅

In thisssssszzzzzz video 😅
exaccccccttttly as iiii predicted! ==> Maar dat doet hij expres. Als ge in de comments ziet hoe de kijkers hiermee lachen :p. Hij trekt het soms echt bewust int belachelijke.

Trouwens..kheb die kerel eens opgezocht. Blijkbaar heeft die online ook videos waar hij staat te zingen. Had ik totaal niet in hem gezien. Ik zag hem als ne super wiskundige/econoom die voor de rest een dik luxeleven had

Terug
Bovenaan