Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ook al een tijdje aan het zien om terug in te stappen.
Nooit gedacht dat Bitcoin zo fel zou stijgen.
Nu wat aan het wachten tot er weer een correctie komt na vorige stijging maar die lijkt er niet echt aan te komen.

Interesse in zowel BTC, ETH maar ook ADA, XLM en DOT.
Met bovenstaand nieuws over ADA misschien toch een goed moment om hier mee in te stappen?
Heb nog een account op Coinbase en Binance.
Heeft iemand de coins van Binance zelf? Heb je daar voordelen aan?

Moet je eerst via €€ Bitcoins kopen om dan Alts te kopen of kan het tegenwoordig ook rechtstreeks?

Laatst bewerkt:
Kost idd niets via overschrijving. Voor visa etc moet je net een fee betalen soms.
De eerste
Nu wat aan het wachten tot er weer een correctie komt na vorige stijging maar die lijkt er niet echt aan te komen.

Interesse in zowel BTC, ETH maar ook ADA en DOT.
Met bovenstaand nieuws over ADA misschien toch een goed moment om hier mee in te stappen?
ADA op long term is zowieo een no-brainer. Is het deze bull run niet, de volgende kan die zeker 5 USD halen.
2-3 USD zie ik die dit jaar wel halen. Zeker als die samenwerking met die Afrikaanse landen officieel wordt. Smart Contracts. Listing op Coinbase. Meer geld dat naar ADA komt van Grayscale Trust.

Laatst bewerkt:
De eerste

ADA op long term is zowieo een no-brainer. Is het deze bull run niet, de volgende kan die zeker 5 USD halen.
2-3 USD zie ik die dit jaar wel halen. Zeker als die samenwerking met die Afrikaanse landen officieel wordt. Smart Contracts. Listing op Coinbase. Meer geld dat naar ADA komt van Grayscale Trust.
Ik wil sowieso long-term. Geen zin in daytraden en hier hele dagen naar zitten kijken.
Gewoon nu een bedrag erin steken en zien wat het doet over X-aantal jaar.
Maar hoe koop ik nu het best deze altcoins aan?

Ik zie in de openingspost staan EUR->BTC via Coinbase en dan BTC->ALT via Binance.
Maar in Binance zie ik ook een optie om BTC aan te kopen?

Ik wil sowieso long-term. Geen zin in daytraden en hier hele dagen naar zitten kijken.

Ik zie in de openingspost staan EUR->BTC via Coinbase en dan BTC->ALT via Binance.
Ge kunt gewoon alt kopen

Ik gebruik Crypto (eerste maand geen fee als je via cc aankoopt) en Kraken. Kan je direct met fiat betalen. Dan naar ADA wallet sturen -> Yoroi en dan in een pool staken voor return te krijgen van 5+- procent op jaarbasis.

Interesse in zowel BTC, ETH maar ook ADA, XLM en DOT.

Moet je eerst via €€ Bitcoins kopen om dan Alts te kopen of kan het tegenwoordig ook rechtstreeks?
Op Binance kan je ADA gewoon met Euro's kopen

Portfolio:

BTC (sinds 2013) - 33%
ETH (sinds 2017) - 33%
LINK (sinds 2017) - 22%
BNB (sinds 2019) - 12%

of was dit de bullrun.....
who knows.
Ik ben wantrouwig op financieel advies te geven aan random mensen. Er bekijken mij nog altijd een paar vies van 2018 :D
Maar 800 euro is een kleine inleg, dus veel te verliezen heb je toch niet. Allez zijn inleg was minder dan 800 euro :)

We hebben gezien dat BTC al moeite had met 20K, er was enorm veel weerstand op dat niveau. BTC heeft een 4-tal keren een poging moeten doen om door dat niveau te geraken. Dat zal nu met het 41-42K level hetzelfde zijn. Ik zou dus nog niet panikeren :) In 2017 was de stijging aan het einde van de bullrun veel explosiever. Het kan ook zijn dat we nu in een fase zitten waar BTC een hele tijd blijft sideways moven, niemand weet het. Voor hetzelfde geld doorbreken we volgende week wel de ATH. Maar ik acht het waarschijnlijker dat BTC nog een poging of 2-3 zal nodig hebben om daardoor te breken.
Vergeet ook niet dat BTC 33K stond een week geleden, van 33K naar 41K is bijna 25% stijging, dat er een correctie komt is zelfs gezond voor de bull market. BTC is nog geen 10% gezakt, dat is echt niets speciaals, er zijn in elke bullmarket veel van deze correcties.

Laatst bewerkt:
Maar 800 euro is een kleine inleg, dus veel te verliezen heb je toch niet. Allez zijn inleg was minder dan 800 euro :)

We hebben gezien dat BTC al moeite had met 20K, er was enorm veel weerstand op dat niveau. BTC heeft een 4-tal keren een poging moeten doen om door dat niveau te geraken. Dat zal nu met het 41-42K level hetzelfde zijn. Ik zou dus nog niet panikeren :) In 2017 was de stijging aan het einde van de bullrun veel explosiever. Het kan ook zijn dat we nu in een fase zitten waar BTC een hele tijd blijft sideways moven, niemand weet het. Voor hetzelfde geld doorbreken we volgende week wel de ATH.
800 euro was mijn inleg niet hé, dat is mijn winst :)

BTC: 0.08
ETH: 0.1

Da zijn mijn "grootste" investeringen

800 euro was mijn inleg niet hé, dat is mijn winst :)

BTC: 0.08
ETH: 0.1

Da zijn mijn "grootste" investeringen
Ik zou in uw geval wachten tot de prijs 2x is en dan de inleg uitcashen, op die manier heb je niks meer te verliezen van je originele inleg.

Maar doe mij niet dood als de bull run nu gedaan is, lol

Ik ben wantrouwig op financieel advies te geven aan random mensen. Er bekijken mij nog altijd een paar vies van 2018 :D
Hier hetzelfde. Mijn omgeving vraagt me altijd raad over crypto, maar ik geef die niet graag. Ik kan de toekomst ook niet voorspellen.
Ik zeg altijd dat ik raad wil geven, maar dat ze het geld dat ze investeren moeten beschouwen als verloren. Dan kan het alleen maar meevallen.

Terug
Bovenaan