Crypto - Nieuws en algemene discussie

Met 'kleinere' bedragen zou men tijdens een bull run in alt coins moeten steken. Die kunnen enorm exploderen.
Hangt er vanaf welk risico je wil nemen. Ik raad mensen aan om enkel in BTC en ETH te investeren als ze net beginnen, er niet al te veel tijd in willen steken en relatief weinig risico willen lopen om hun inzet kwijt te geraken. Met deze twee is de kans op winst het grootst als je over langere termijn houdt. Bij andere coins is het risico veel groter, maar de potentiële winsten natuurlijk ook als je op het juiste moment terug uitstapt.

Voila, mijn eerste crypto's gekocht voor een bescheiden 500 euro.
BTC en ETH, beginneling hier. Ben ik het kwijt so be it, maar ga het nu sowieso wat meer verstaan nu ik met de platforms leer werken en mij inlees.
Misschien later wat proberen spelen met de riskantere coins

BTC en ETH, beginneling hier. Ben ik het kwijt so be it, maar ga het nu sowieso wat meer verstaan nu ik met de platforms leer werken en mij inlees.

Goede eerste keuze. Enjoy the ride :p

Voor welk(e) aankoopplatform/wallet gekozen?

Mooie boost vandaag momenteel 120% winst.
Kleine(mini) portefeuille met;
BTC
ETH
ALGO
ATOM
ZRX
MKR
2 tal weken bezig en hou ze gewoon bij + ga de portefuille wat financieel versterken.

Zolang dat niet op de rekening gecasht wordt...
Ik had 106 stuks gekocht aan 15,5 euro en verkocht aan 18,5

Binance hangt precies

Toch ook richting de 150% winst aan het gaan hier.

Portfolio ziet er atm zo uit:
70% ETH
15% XTZ
10% ADA
5% BTC

Van plan om wel mijn XTZ aandeel te verkleinen en meer te steken in ADA :)

Wel niet van plan om te verkopen, zou het toch enkele jaren willen bijhouden.

BTC nieuwe ATH? Zotte dinges alweer, ge gaat bij wijze van spreken een koffie drinken en tegen dat hij op is zijt ge een paar honderd euro "rijker".

and boom BTC raket vertrekt.
Ik had gelezen dat tether nog eens een miljardje geprint had onlangs. Voor mij het signaal om uit alts te gaan en naar btc over te stappen. 548 euries momenteel :D In een bull markt is iedereen pro trader! effe x11 gedaan
BTC staat 42.214 op binance en ik denk dat dit een nieuwe ATH is?

and boom BTC raket vertrekt.
Ik had gelezen dat tether nog eens een miljardje geprint had onlangs. Voor mij het signaal om uit alts te gaan en naar btc over te stappen.
BTC staat 42.214 op binance en ik denk dat dit een nieuwe ATH is?
43,5k op Bitstamp intussen.

Terug
Bovenaan