ADA en DOT gaan zeker nog genoeg stijgen, maar no way dat ze ETH gaan inhalen.Dit zijn typisch de verhaaltjes die opdoemen wanneer een cryptocoin niet snel genoeg stijgt voor sommigen (terwijl ETH al zeer hard gestegen is en nog véél opwaarts potentieel heeft, zowel t.o.v. fiat als t.o.v. BTC). De mensen die nu hun ETH verkopen, zullen langs de zijlijn moeten toekijken wanneer ETH in de spotlight staat binnenkort.
Ik zit al lang genoeg in crypto om mij niet te laten manipuleren door die verhalen. Zo dachten mensen vroeger ook dat Bitcoin Cash zou gaan winnen van Bitcoin, but that never happened.
ETH zal altijd blijven. Al zoveel keer geweest: deze coin is dat de ETH killer!!!! Ik zie wel enorm veel potentieel in ADA en DOT. Ik stake momenteel DOT op kraken.
Dit zijn typisch de verhaaltjes die opdoemen wanneer een cryptocoin niet snel genoeg stijgt voor sommigen (terwijl ETH al zeer hard gestegen is en nog véél opwaarts potentieel heeft, zowel t.o.v. fiat als t.o.v. BTC). De mensen die nu hun ETH verkopen, zullen langs de zijlijn moeten toekijken wanneer ETH in de spotlight staat binnenkort.