Crypto - Nieuws en algemene discussie

Daar is de dip :D
Toch maar een beperkte dip? Als je ziet hoe de alts afgelopen dagen/weken is blijven stijgen, zou ik dit zelfs geen dip durven noemen. :p
Het is alleszins geen koopmoment voor mij. Binnenkort zal er een serieuze correctie komen en dat is een mooi moment om te kopen als je nog niet dik genoeg in crypto zit naar je zin.

Toch maar een beperkte dip? Als je ziet hoe de alts afgelopen dagen/weken is blijven stijgen, zou ik dit zelfs geen dip durven noemen. :p
Het is alleszins geen koopmoment voor mij. Binnenkort zal er een serieuze correctie komen en dat is een mooi moment om te kopen als je nog niet dik genoeg in crypto zit naar je zin.
Dit als dip bestempelen, humor op maandag! :D

Iets wat men al een serieuze tijd aan het voorspellen is... Verwacht je iets in de stijl van 2018?

Nee dat vind ik u toch ook geen dip.

Sinds de “dip” deze morgend is alles wat ik bijgekocht anders wel goed aan het stijgen, alweer dik 10% in de plus sommige coins (tegen mijn aankoopprijs).

Gigantisch veel coins hebben bijna exact dezelfde daling gekend afgelopen nacht. Hoe komt dit?

denk dat zoiets een klassieke curve is tijdens een bullrun: laatste nacht van de week, mensen hebben wat winsten gepakt en ze cashen nu uit. crypto heeft nu eenmaal de laatste maanden wat speculateurs aangetrokken, als je er voor de long run in zit maakt dat minder uit.

Je ziet dat dikwijls in het weekend, zaterdag nog alles groen en dan zondag of maandag volgt de dump.
Als BTC dumpt, dan dumpen de alts meestal mee, aangezien er nog veel tov BTC wordt getradet, dus in USDT of Euro value zal alles dan zakken. Alts zijn volatieler dus die crashen meestal nog meer, dikwijls is het alsof je BTC met leverage zit te traden, maar dan met het verschil dat je niet meer dan je eigen inleg kan verliezen (als je niet met leverage werkt).

Laatst bewerkt:
Iets wat men al een serieuze tijd aan het voorspellen is... Verwacht je iets in de stijl van 2018?
Op termijn wel, maar we zijn nu nog niet aan het einde van de bull market imo. Dat zal pas tegen de zomer of eind dit jaar zijn volgens mij.
Ik verwacht eerder een serieuze tussentijdse correctie van altcoins, die ook iets langer zal duren dan enkele uren. Eerder één of meerdere weken.

jij niet dan?
Neen. Heb mijn ETH verkocht voor ADA.
Ik geloof dat dit een goede toekomst heeft. Years to come. Charles Hoskinson de maker van Cardano en co-founder van ETH heeft een visie om zijn blockchain naar Afrika te brengen. En blijkt dat de eerste vruchten van zijn team's werk nu een realiteit gaan worden.

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat dit een goede toekomst heeft. Years to come. Charles Hoskinson de maker van Cardano en co-founder van ETH heeft een visie om zijn blockchain naar Afrika te brengen. En blijkt dat de eerste vruchten van zijn team's werk nu een realiteit gaan worden.
Ik begrijp niet zo goed waarom dat zo'n groot nieuws is eigenlijk, maar kan aan mij liggen. 😁 Afrika is nu niet echt het continent waar veel geld te rapen valt als je het vergelijkt met andere continenten. Bij NEO sprak men indertijd over "ETH van China" en dan kan ik nog begrijpen dat men dacht dat NEO het nieuwe ETH ging worden. Ik kan me echter moeilijk voorstellen dat iets dat het maakt in Afrika wereldwijd gebruikt gaat worden. Tuurlijk zal dit zorgen voor inflow van een hoop geld, maar dat valt in het niets als je het vergelijkt met andere continenten.

Ik heb er 250 ofzo, ik mag 't hopen in da geval 🤣

Ik las onlangs dat Kraken nog altijd soms "crasht" in drukke periodes.. Dit probleem hebben ze al jaren. Is dat iets dat ook bij coinbase evenveel voorkomt?
Ik heb hier enkele malen gelezen dat kraken platlag in cruciale drukke momenten en coinbase is altijd blijven werken.
Deze heeft nog niet gehapert bij mij.
Die fees, mja. Stoort me niet want ik koop en hou langere tijd bij.

Exchanges zijn soms wel slachtoffer van hun eigen succes, tijdens de Elon Musk pump lagen zowel Kraken als Binance plat.
Maar toch ook vooral slachtoffer van hun eigen nonchalance. Ze hebben 4 jaar de tijd gehad om hun IT infrastructuur omhoog te schalen, en we zitten terug met dezelfde miserie als in 2017. Gaat leuk zijn binnen 3 - 6 maanden.

Terug
Bovenaan