Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ga jij een pistolet van 2 meter krijgen die vol zit met hamburgers.Zonet een bestelling geplaatst bij de frituur voor vanavond (voor mij + 2 anderen):
Twee grote fritten, kippenvleugels, een mexicano, een Bicky Burger en een lange hamburger.
Onmogelijk want dat zou dan betekenen dat de West-Vlamingen een discussie over correct taalgebruik winnenDus als ik die met cocktail of mayonaise eet, is het plots een cocktailworst of een mayonaiseworst?
Eet gij dan ook mayonaisefrieten en curryfrieten?
Geef maar gewoon toe dat curryworst even achterhaald is als lange hamburger en dat frikandel de enige correcte benaming moet worden.
Wij danken god.

Het gaat over gebruik he, niet over uitspraakOnmogelijk want dat zou dan betekenen dat de West-Vlamingen een discussie over correct taalgebruik winnen![]()

Ze moesten u beboeten....Zonet een bestelling geplaatst bij de frituur voor vanavond (voor mij + 2 anderen):
Twee grote fritten, kippenvleugels, een mexicano, een Bicky Burger en een lange hamburger.
Nooit les gehad in school over synoniemen en eponiemen?Ik heb van de week een broodje mitraillette besteld. Bleek er geen machinegeweer in te zitten maar frieten. Op termijn ook dodelijk, maar ik verwacht wel dat de naam iets zegt over de samenstelling van m'n eten.
Gisteren naar de pitabar, ze konden me geen kapsalon verkopen want die zijn gesloten.
En het tijgerbrood bij de bakker was ook niet wat ik verwachtte.
Bij een mierenneuker zoals gij verwachte ik toch ook wat meer maar ja, als ge een bromfiets al een moto noemt had ik beter moeten wetenIk heb van de week een broodje mitraillette besteld. Bleek er geen machinegeweer in te zitten maar frieten. Op termijn ook dodelijk, maar ik verwacht wel dat de naam iets zegt over de samenstelling van m'n eten.
Gisteren naar de pitabar, ze konden me geen kapsalon verkopen want die zijn gesloten.
En het tijgerbrood bij de bakker was ook niet wat ik verwachtte.

Net wanneer je denkt dat de discussie niet nog belachelijker kan worden...uit de oven of uit frietvet?
Uit de oven ?!?!?!En dan komt de volgende vraag: uit de oven of uit frietvet?
Speciaal? Ajuintjes en ketchup?
In de pan??Gebakken in de pan, tot daar aan toe, maar uit de oven?![]()
Een curryworst frituur je, dat is toch geen discussie?Mijn vrouw heeft dat eens in de pan gebakken. Verandert amper iets aan de smaak. Maar die is van Vlaams-Brabant, daar zeggen ze rare dingen zoals "Blad, steen, schaar" terwijl iedere beschaafde mens toch weet dat het "Schaar, steen, papier" is.In de pan??Een curryworst frituur je, dat is toch geen discussie?
Mijn vrouw heeft dat eens in de pan gebakken. Verandert amper iets aan de smaak. Maar die is van Vlaams-Brabant, daar zeggen ze rare dingen zoals "Blad, steen, schaar" terwijl iedere beschaafde mens toch weet dat het "Schaar, steen, papier" is.