Heb de game voor ongeveer 50% voltooid, maar zal nog efkes wachten op de nieuwe update dan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.60u
Ik zit momenteel aan +-140u en ben net begonnen aan act 3.
. Volgens howlongtobeat is de gemiddelde speelduur ook 63 uur, dus zo vreemd lijkt me dat niet.Ik heb wel alle gigs en scanner jobs gedaan, dat wel. De hoofdverhaallijn heb ik vrij lang opzij laten liggen.Ik word altijd iets te hard meegesleurd in een verhaallijn om meer dan 100 uur lang te wachten op een einde. Volgens howlongtobeat is de gemiddelde speelduur ook 63 uur, dus zo vreemd lijkt me dat niet.
Ik heb zo goed als alle side jobs gedaan en een grote hoeveelheid scanner jobs. Enkel de gigs heb ik wat links laten liggen, denk ik.
Wacht op de ps5 pro, daarop zal het spel vlotter draaien.Hey iedereen
Nieuw op het forum hier wegens een korte vraag. Cyberpunk 2077 heeft me altijd veel gezegd. Om de vele problemen niet gekocht bij de release.
Nu ben ik ondertussen eigenlijk terug geïnteresseerd. Ik lees echter hier en daar dat hij het goed doet voor PS4 Pro en PS5-gebruikers, maar dat spelers met een gewone PS4 hem toch beter links laten liggen.
Jullie voelen mijn vraag waarschijnlijk al komen: ik bezit een gewone PS4 en ben benieuwd naar jullie ervaringen hier mee. Is het een topspel voor PS4 of kan ik toch beter passen?
Bedankt alvast!
Je kan aan de uitbreiding beginnen na de Voodoo Boys main quest. Presentatie is als onderdeel van de main quest (je krijgt een telefoontje dat de persoon je met je Johnny probleem kan helpen) en het zou ook een nieuw einde unlocken.Heb deze gespeeld bij release via google stadia.
1 playthrough en stadia terug verkocht.
Ondertussen heb ik een xbox series x en 4k tv en met de 2.0 update en dlc wil ik het nog eens spelen.
Weet er iemand hoe je aan de dlc begint. Is dit na de main story te completen of kom je dit onderweg tegen en kan je er gewoon aan beginnen?
Vloeit dlc en originele game naadloos in elkaar over?