Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Hey iedereen

Nieuw op het forum hier wegens een korte vraag. Cyberpunk 2077 heeft me altijd veel gezegd. Om de vele problemen niet gekocht bij de release.
Nu ben ik ondertussen eigenlijk terug geïnteresseerd. Ik lees echter hier en daar dat hij het goed doet voor PS4 Pro en PS5-gebruikers, maar dat spelers met een gewone PS4 hem toch beter links laten liggen.
Jullie voelen mijn vraag waarschijnlijk al komen: ik bezit een gewone PS4 en ben benieuwd naar jullie ervaringen hier mee. Is het een topspel voor PS4 of kan ik toch beter passen?

Bedankt alvast!

Als je plannen hebt om in de toekomst een PS5 / Xbox Series X / game PC aan te schaffen dan zou ik wachten en het op recentere hardware spelen.

Spaar voor een PS5 Pro en speel het volgend jaar met met DLC+patches.
Het gaat dan nog altijd een goed spel zijn en zo kan je tenminste spelen zoals het bedoeld was. (FPS, GFX, laadtijden)

Vandaag na een dikke 60u uitgespeeld. Ik heb me echt prima vermaakt met dit spel!
De hele wereld zag er, op enkele foutjes na, echt prachtig uit. Ik stopte regelmatig eens om gewoon rond te kijken.

Ik vond het wel redelijk overweldigend in het begin door de hoeveelheid aan info die er binnen komt. Berichtjes, telefoons, loot, verkopen, craften, perks, ... Ik had toch enkele YouTube video's nodig voor ik volledig mee was :unsure:.

60u :oops:
Ik zit momenteel aan +-140u en ben net begonnen aan act 3.

Ik word altijd iets te hard meegesleurd in een verhaallijn om meer dan 100 uur lang te wachten op een einde :biglaugh:. Volgens howlongtobeat is de gemiddelde speelduur ook 63 uur, dus zo vreemd lijkt me dat niet.

Ik heb zo goed als alle side jobs gedaan en een grote hoeveelheid scanner jobs. Enkel de gigs heb ik wat links laten liggen, denk ik.

Ik word altijd iets te hard meegesleurd in een verhaallijn om meer dan 100 uur lang te wachten op een einde :biglaugh:. Volgens howlongtobeat is de gemiddelde speelduur ook 63 uur, dus zo vreemd lijkt me dat niet.

Ik heb zo goed als alle side jobs gedaan en een grote hoeveelheid scanner jobs. Enkel de gigs heb ik wat links laten liggen, denk ik.
Ik heb wel alle gigs en scanner jobs gedaan, dat wel. De hoofdverhaallijn heb ik vrij lang opzij laten liggen.

Hey iedereen

Nieuw op het forum hier wegens een korte vraag. Cyberpunk 2077 heeft me altijd veel gezegd. Om de vele problemen niet gekocht bij de release.
Nu ben ik ondertussen eigenlijk terug geïnteresseerd. Ik lees echter hier en daar dat hij het goed doet voor PS4 Pro en PS5-gebruikers, maar dat spelers met een gewone PS4 hem toch beter links laten liggen.
Jullie voelen mijn vraag waarschijnlijk al komen: ik bezit een gewone PS4 en ben benieuwd naar jullie ervaringen hier mee. Is het een topspel voor PS4 of kan ik toch beter passen?

Bedankt alvast!
Wacht op de ps5 pro, daarop zal het spel vlotter draaien.
Dat is toch mijn plan momenteel.

Zowel de nieuwe patch (2.0) als de expansie zien er erg veelbelovend uit.

F48jEWAXUAA4tik

Nieuwe patch komt volgende week donderdag uit, de expansion op de 26ste.

Ik speel nog altijd missies in Cyberpunk, durf niet verder gaan met de verhaallijn omdat die gigs eigenlijk wel plezant zijn. En ik blijf maar otto's kopen. :)
Wel spijtig dat ik Beat the Brat moeilijk ga kunnen afronden aangezien ik volledig netrunner/stealth gegaan ben en dus niet goed ben in fistfights.

Zalige game, expension heb ik al een tijd in pre-order staan.

Ik heb nog mijn save van mijn 1ste run voor de final missie dus ik kan de expansion eigenlijk spelen met mijn 1ste chr.
Kheb ook een 2de chr maar die zit niet zo ver, was van plan om met de 2de chr verder te doen maja...

Ik ga toch weer opnieuw beginnen denk ik. Maar misschien wel met m'n laatste character (Nomad)
Er zijn teveel nieuwe elementen om enkel de Expansion te doen vind ik.

Ook hier is het weer tijd om voor een periode terug naar Night City te gaan. Niet alleen omwille van Phantom Liberty maar ook door de 2.0 update. Ben heel benieuwd hoe deze gaat draaien op mijn pc want de requirements zijn aangepast naar deze update en het zijn beefy requirements. Verder ook benieuwd naar de hele zooi aan nieuwigheden, het ziet er in ieder geval wel mega uit.

Heb deze gespeeld bij release via google stadia.
1 playthrough en stadia terug verkocht.
Ondertussen heb ik een xbox series x en 4k tv en met de 2.0 update en dlc wil ik het nog eens spelen.
Weet er iemand hoe je aan de dlc begint. Is dit na de main story te completen of kom je dit onderweg tegen en kan je er gewoon aan beginnen?
Vloeit dlc en originele game naadloos in elkaar over?

Heb deze gespeeld bij release via google stadia.
1 playthrough en stadia terug verkocht.
Ondertussen heb ik een xbox series x en 4k tv en met de 2.0 update en dlc wil ik het nog eens spelen.
Weet er iemand hoe je aan de dlc begint. Is dit na de main story te completen of kom je dit onderweg tegen en kan je er gewoon aan beginnen?
Vloeit dlc en originele game naadloos in elkaar over?
Je kan aan de uitbreiding beginnen na de Voodoo Boys main quest. Presentatie is als onderdeel van de main quest (je krijgt een telefoontje dat de persoon je met je Johnny probleem kan helpen) en het zou ook een nieuw einde unlocken.

Als je geen zin hebt om de main quest opnieuw te spelen dan kan je ook in het menu een personage starten dat meteen aan de expansie kan beginnen,

@StevenFM was toch van plan om helemaal opnieuw te beginnen. Is leuk dat de uitbreiding mee in de main zit geweven.
En dan hopelijk nog wat positieve 2.0 aanpassingen.
Zie het helemaal zitten.

Ik had hem op release gekocht maar gerefund op steam enorme performance problemen maar nu zou ik het wel nog een kans willen geven, juist aan het twijfelen pc of ps5

Ik heb hem ook gespeeld toen hij uitkwam, maar spijtig genoeg in medium details omdat mijn pc het al niet meer kon trekken.
Dus ik zie het ook wel zitten om hem nu met de 2.0 update helemaal opnieuw te beginnen.
En misschien eens een mainly melee build ipv guns.

Terug
Bovenaan