Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cyberpunk is altijd al een PC spel geweest, consoles kunnen dat nooit ten volle aan. De ambitie was énorm. Heeft van in't begin super gedraaid om mijn PC en blijft een van de beste games ooit uitgebracht imho.
Heb al een decnnium geen consoles meer dus geen ervaring daarmee. Alles komt toch op PC uit en sterke exclusives zijn er niet meer.
Daarom dat Sony al een decennium de mooiste games produceert. Op consoles.Cyberpunk is altijd al een PC spel geweest, consoles kunnen dat nooit ten volle aan.
Dat heb ik nog niet vaak gehoord, aangezien CP2077 zelfs bij launch als de nieuwe benchmark werd gezien op vlak van visual fidelity (en zeker wanneer ray tracing er aan te pas kwam). Digital Foundry gaf het niet voor niets de #1 spot bij Best Game Graphics of 2020.Cyberpunk is grotendeels met PC in gedachte gemaakt, en was zelfs daarvoor gruwelijk geoptimaliseerd @ launch. En grafisch al zeker geen uitblinker tenzij ge makkelijk stijf staat van statisch verkeer en neon belichting(da's een spontane hoerenloper grap, soms schrijven die dingen zich gewoon zelve).

nochtans speelde ik de game met een AMD 2700x en een MSI 2070 GPU, game runde vlot aan 60 fps zonder RTX en de game was toch zeer mooi op grafisch gebied.Ik spreek over de launchperiode met een propere midrange pc(i9900/2080ti) en zelfs op 1080p was Cyberpunk een levensloze halfgebakken open world/fps mashup met enkel unieke houterige scripting en hopen bugs en jank om het zich te doen onderscheiden. Qua interactiviteit en rpg opties was het ook allesbehalve wat ze hadden beloofd.(op dat gebied nog altijd niet volledig bijgebeend van wat ik lees)
Ik heb toen maar een goeie 10tal uur gespeeld maar ik kreeg meteen flashbacks van de ontnuchterde ervaring dat Shenmue indertijd was. Wat een lege dode saaie kartonnen wereld.
Dat ze ondertussen hun kar hebben gekeerd is bewonderingswaardig, maar laten we de rampzalige launch niet vergeten.
En die tech nerds van DF erbij betrekken. Met alles respect, ze kennen hun shit qua pixels en whatnot, en blijven een referentie, maar euhm, een 3080 rond die tijd ging toen voor wat, een slordige 2k? Niet veel volk dat het toen op zijn "ray tracing best" heeft mogen spelen hoor.
Enige goede dat er toen is uitgekomen, was de terugkeer van Crowbat
En de animé was ook wel de shit. Ooit geef ik het wel opnieuw een kans.
de steam reviews en reddit comments op launch waren ook niet mals hoor op vele systemen was het een ramp.nochtans speelde ik de game met een AMD 2700x en een MSI 2070 GPU, game runde vlot aan 60 fps zonder RTX en de game was toch zeer mooi op grafisch gebied.
De launch was rampzalig voor PS4 yes, maar als je de game speelde op de PC was het dik ok.
het enige ramp is dat de game half afgewerkt was, en de dingen die ze hadden gezegd niet in de game waren (die er nu wel inzitten 4 jaar na release)
Nu pas gezien.Daarom dat Sony al een decennium de mooiste games produceert. Op consoles.
Cyberpunk is grotendeels met PC in gedachte gemaakt, en was zelfs daarvoor gruwelijk geoptimaliseerd @ launch. En grafisch al zeker geen uitblinker tenzij ge makkelijk stijf staat van statisch verkeer en neon belichting(da's een spontane hoerenloper grap, soms schrijven die dingen zich gewoon zelve).
Het is een ondertussen een dikke mooie productie geworden, en loopt eindelijk strak zoals beloofd, maar komt de hielen niet lekken van publishers die hemel en aarde beloven en voor korte tijd toch effe al hun goodwill in de vuilbak wisten te smijten.
Heb jij ervaring met CP op PC?En al die mega-super-omgwtfbbq Sony games komen toch uit op PC.
With this patch you’ll be able to express yourself like never before — it includes over 100 new customization options for V, adds CrystalCoat™ compatibility for select vehicle brands, introduces a brand-new TWINTONE™ color scheme feature for CrystalCoat™-compatible vehicles, and more!
Photo Mode also received a major overhaul with new camera options, aspect ratios, light sources and posable NPCs, just to name a few things!
Normaal kan je in je journal al de missie "Phantom Liberty" zien staan. Als je er op klikt zie je in de beschrijving wat je nog moet doen om de DLC dan effectief vrij te spelen.Voor de mensen die de DLC gespeeld hebben, misschien een stomme vraag. Hoe start je die DLC? Gelezen dat je de main job ‘Transmission’ gedaan moet hebben en dat je daarna een telefoontje van Songbird zou krijgen. Intussen al 2-3 uur verder na Transmission en nog steeds niks. DLC is geïnstalleerd volgens de PS5, want dat heb ik gecontroleerd…