Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Vind de lijst van next gen verbeteringen niet echt "wauw" eerlijk gezegd. Natuurlijk leuk voor eigenaars dat het een gratis upgrade is, maar ik heb persoonlijk hierdoor niet echt veel zin om er nu eindelijk aan te beginnen, ze hebben hun moment gewoon gemist.

Moest dit gratis bij PS plus zitten zou ik het wel eens proberen, maar er komen nu zoveel interessantere games uit die mijn aandacht (en vooral geld) wat meer waard zijn.

Nice, hopelijk gaan nu meer mensen deze spelen.

Al is het maar om die Chinatown missie te ervaren, waar die stoet ondertussen door komt.
Ik heb me nog nooit in een game zo hard in een Blade Runner film gevoeld.
Deze setting was echt perfection en 1 van mijn favoriete game scènes 😍

Ergens ben ik wel blij dat ik het spel hier tot nu heb laten liggen, maar die next-gen versie uitbrengen zo net voor de release van Elden Ring en GT7. Waar kan ik ergens extra vrije tijd bemachtigen?? :unsure:

Buiten GT7 en Tiny Tina's Wonderland komt er de eerste maanden toch niets uit dat mij écht interesseert. Ik pik het nadien wel effe op dan want ik wil het zeker wel spelen!

Vind de lijst van next gen verbeteringen niet echt "wauw" eerlijk gezegd. Natuurlijk leuk voor eigenaars dat het een gratis upgrade is, maar ik heb persoonlijk hierdoor niet echt veel zin om er nu eindelijk aan te beginnen, ze hebben hun moment gewoon gemist.

Moest dit gratis bij PS plus zitten zou ik het wel eens proberen, maar er komen nu zoveel interessantere games uit die mijn aandacht (en vooral geld) wat meer waard zijn.
Goh, het is thans echt een vet spel. En de PS5 versie is toch duidelijk superior aan de PS4 versie. De PS4 versie kan je wel voor een prijsje vinden. Free upgrade en hup. Awesome spel in uw handen. Ik ga het niet direct meer spelen aangezien ik het al uitgespeeld heb. Maar mocht ik het niet uitgespeeld hebben, zou ik toch echt niet twijfelen...

Ik heb de PS4 disc editie al lange tijd laten liggen en ik wou nu upgraden maar ik krijg geen optie te zien hiervoor in PSN. Iemand een idee hoe dit op te lossen? Er was toch geen vereiste om voor een bepaalde periode de PS4 game te spelen dacht ik?

24,99€ op de PS Store momenteel.
Wel zie ik de datum van vandaag erbij staan :thinking:
weTjnYj.png

Terug
Bovenaan