Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn geruchten, omdat het op sommige stores een game pass ultimate onderschrift heeft gekregen. Kan ook ui bug zijn.Had gehoopt dat ze die op Game Pass zouden smijten.
enkel xbox dacht ikZie die free trial niet staan op ps store (app)…

Goh, het is thans echt een vet spel. En de PS5 versie is toch duidelijk superior aan de PS4 versie. De PS4 versie kan je wel voor een prijsje vinden. Free upgrade en hup. Awesome spel in uw handen. Ik ga het niet direct meer spelen aangezien ik het al uitgespeeld heb. Maar mocht ik het niet uitgespeeld hebben, zou ik toch echt niet twijfelen...Vind de lijst van next gen verbeteringen niet echt "wauw" eerlijk gezegd. Natuurlijk leuk voor eigenaars dat het een gratis upgrade is, maar ik heb persoonlijk hierdoor niet echt veel zin om er nu eindelijk aan te beginnen, ze hebben hun moment gewoon gemist.
Moest dit gratis bij PS plus zitten zou ik het wel eens proberen, maar er komen nu zoveel interessantere games uit die mijn aandacht (en vooral geld) wat meer waard zijn.

kotaku.com
die upgrade vanzelf als ge de disc insteekt? Ge moet die niet manueel gaan zoekenKrijg geen optie voor gratis upgrade. Enkel het spel kopen voor 25 euro
Nee blijft de ps4 versiedie upgrade vanzelf als ge de disc insteekt? Ge moet die niet manueel gaan zoeken
Als je de PS4 versie op je PS5 hebt geïnstalleerd, moet je die manueel upgraden vanuit je bibliotheek.Krijg geen optie voor gratis upgrade. Enkel het spel kopen voor 25 euro