Dames in de Dop

famtam

Well-known member
Dames in de Dop (hoe tokkie meiden in een dame moeten transformeren...)

Volgens PRIME Amazon de best bekeken show van deze streamer in Belgie momenteel. En best wel terecht.

Hoe ordinair en hoerig wil je Vlaamse en Hollandse meiden hebben?

* Kijkgenot is inderdaad zeer hoog
* advies: Begin bij de eerste serie (2024) [Er was ooit 18 jaar terug al een serie, maar sinds een jaar weer nieuw leven in geblazen]
* let vooral op Vlaamse Shani en Nederlandse Cassidy.

Ter illustratie. De blogosfeer is er druk mee. Rijk Hofman klokt een half miljoen views af voor zijn "analyse" van deze trash-show
Daaronder een legendarisch fragment (17 jaaar terug) van de later in ongenade gevallen presentator Robert Jensen die een "intelligentie-test" doet met de dames... Hilarisch!

Ter illustratie. De blogosfeer is er druk mee. Rijk Hofman klokt een half miljoen views af voor zijn "analyse" van deze trash-show
Daaronder een legendarisch fragment (17 jaaar terug) van de later in ongenade gevallen presentator Robert Jensen die een "intelligentie-test" doet met de dames... Hilarisch!

Oooooooh, 2 kleintjes
Blijft legendarisch

Je hebt op prime zo een aantal soortgelijke reeksen, en zijn vaak dezelfde Tokkies die eraan meedoen. 😁
Alsook altijd met diezelfde presentator.

Hakken over de sloot eens checken alsook good luck guys. Dat laatste is meer zoals Robinson eiland maar ook daar is bij de selectie rekening gehouden met minimale brein capacity en overblown uiterlijk.

ik probeer me de brainstorm achter dit format voor te stellen.

-iemand een idee ?
-euh, nee
-komaan jongens, het is vrijdagavonduur, we willen allemaal aan het weekend beginnen
-euh, we teken een hoop troela's in een mantelpakje ?
-verkocht !
-goed weekend hé mannen, en niet te zattekes
-toedels, tot volgende week

ik probeer me de brainstorm achter dit format voor te stellen.

-iemand een idee ?
-euh, nee
-komaan jongens, het is vrijdagavonduur, we willen allemaal aan het weekend beginnen
-euh, we teken een hoop troela's in een mantelpakje ?
-verkocht !
-goed weekend hé mannen, en niet te zattekes
-toedels, tot volgende week
Die programma's bestaan al langer al vandaag hoor.
Dames in de dop is al in 2011 op RTL geweest, is een engels format blijkbaar. Tis nu gewoon met de laatste jaren terug populair omdat ze genoeg brainloze dames & heren hebben die daaraan willen meedoen.

Zelfde caliber vind je in "Echte meisjes in de Jungle" (Ook weer van 2011), "Hakken over de sloot", "Good Luck Guys". Allemaal van die game shows om gewoon uren mee te lachen of huilen van het niveau :D. Dat heeft allemaal sinds corona hun opmars gemaakt, en daar doen er allemaal dezelfde types mee.

De betere van al die series vond ik nog het recentere "Know where to hide, Wie niet weg is".
Nu, vroeger had je in BE "Beauty and the nerd", dat vind ik ook al vroeger in hetzelfde genre vallen qua uitlach game show.

Ik vermaak me wel ermee in het weekend als er toch niets anders op TV is.

Dames in de dop is al in 2011 op RTL geweest, is een engels format blijkbaar. Tis nu gewoon met de laatste jaren terug populair omdat ze genoeg brainloze dames & heren hebben die daaraan willen meedoen.
Het concept is al ouder hoor :P 2005 VTM:

En zoals alle reality-tv bagger maken die om de x jaar wel eens een comeback, al dan niet met een "twist" op het format. We kunnen enkel maar hopen dat formats zoals superfans en exotische liefde niet terugkomen; dat was toch het hoogtepunt van uitlach-televisie...

Ondertussen klagen de tv zenders dat hun inkomsten uit reclame dalen omdat de kijkcijfers dalen.

Maar dan zie je hoeveel bagger ze uitzenden en dat ze zelfs oude (succesvolle programma's) afstoffen, maar er dan ook in slagen om die helemaal te "verbaggeren" verschiet ik daar niet van.

Legendarische Jensen is nu dus overleden. 52 jaar!

Terug
Bovenaan