D
Deleted member 76
Guest
Is er een mogelijkheid de background te veranderen naar een donker theme of zal dit beschikbaar zijn op termijn? 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

bedankt voor de tip. bestaat ook voor firefox. veeeeeul beter.Ik gebruik de Dark Reader extentie bij Chrome, bij mij is het al dark mode![]()
Wat een ontdekking. Mijn ogen danken uIk gebruik de Dark Reader extentie bij Chrome, bij mij is het al dark mode![]()

Bij sommige websites werkt het idd niet goed. Je kan wel de helderheid en contrast eventueel bijregelen of specifiek per website in -of uitschakelen.Toch niet echt overtuigd van die dark theme.
Ik heb die ook toegevoegd, nice!Ik gebruik de Dark Reader extentie bij Chrome, bij mij is het al dark mode![]()
Gezien, staat ook op, maar schoon is het nog niet zo

We hebben in afwachting van het nieuwe logo/huisstijl voorlopig een dappere poging tot eigen gemaakte dark theme gemaakt (zwaar gebaseerd op de bovenstaande plugin). Duidelijk niet het werk van een professional, maar wel een pak rustiger aan je ogen
![]()
Een definitieve versie volgt later.