Goh ja, als tennisser snap ik hem wel. Alleen sloeg ik mijn racket kapot uit frustratie.Raketten kapotslaan ja, maar zijn hand lag open……
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh ja, als tennisser snap ik hem wel. Alleen sloeg ik mijn racket kapot uit frustratie.Raketten kapotslaan ja, maar zijn hand lag open……
Iedereen die het een beetje volgt weet dat ik van alle Belgen voornamelijk fan ben van Andy. Qua talent is hij zeker niet de beste Belg en ja hij heeft het niet super gedaan de laatste twee jaar. Een constante er in brengen in presteren is (nog) een probleem.Andy idd enige die tevreden mag zijn. Wat een kater voor de Belgen.

OeiAle Mike zal toch op tenminste wel winnen van die Keniaan zeker?
Littler 101 , Nijman 100 en vlak daaronder Hood, Cullen, Williams en Schindler met 99Is er al 1 match geweest waar iemand 100 gemiddeld gooide?
Nope.Is het trouwens ook niet zo dat Andy Baetens aan die grote toernooien mag meedoen omdat hij gewoon zoveel toernooien speelt en daardoor veel punten krijgt om te kwalificeren? Kan mis zijn hé, maar heb dat eens gehoord.
Hij heeft over één iets gelijk. Dat ze privéberichten sturen naar Mike en zijn gezin en hun bedreigen (Den Dimi heeft daar ook veel last van) en al die social media shit waar ze vanalles rond zijne kop gooien --> dat gaat natuurlijk te verJongens toch, beschamend WK buiten voor Baetens.
Een hoop mentale vodden bijeen hebben we in België.
Mike achteraf opnieuw een statement over het publiek, ook niet voor het eerst. Bij elk verlies geeft hij wel een interview over respect,...
Gooi gewoon beter, schaam je voor je prestaties tegen ene die 3 jaar dart and move on in plaats van je met zulke zaken bezig te houden.
Zijn gewoon altijd gokkers, is bij elke sport.Hij heeft over één iets gelijk. Dat ze privéberichten sturen naar Mike en zijn gezin en hun bedreigen (Den Dimi heeft daar ook veel last van) en al die social media shit waar ze vanalles rond zijne kop gooien --> dat gaat natuurlijk te ver
Maar hij moet toch zelf toegeven dat dit gewoon zwaar onder zijn niveau is en dat hij veel werk voor de boeg heeft om dit recht te trekken. Het enige dat hij nu moet doen is zwijgen, hard trainen en de pijltjes doen spreken.
Mja, hoeveel keer heeft Mike nu al over het publiek gezaagd ook? Als hij zo verder doet wordt het Price all over again. Het is verschil is wel dat Mike daar mentaal niet sterk genoeg voor is.Hij heeft over één iets gelijk. Dat ze privéberichten sturen naar Mike en zijn gezin en hun bedreigen (Den Dimi heeft daar ook veel last van) en al die social media shit waar ze vanalles rond zijne kop gooien --> dat gaat natuurlijk te ver
Maar hij moet toch zelf toegeven dat dit gewoon zwaar onder zijn niveau is en dat hij veel werk voor de boeg heeft om dit recht te trekken. Het enige dat hij nu moet doen is zwijgen, hard trainen en de pijltjes doen spreken.
Uiteraard is dat verwerpelijk.Hij heeft over één iets gelijk. Dat ze privéberichten sturen naar Mike en zijn gezin en hun bedreigen (Den Dimi heeft daar ook veel last van) en al die social media shit waar ze vanalles rond zijne kop gooien --> dat gaat natuurlijk te ver
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Maar hoe dom kan je zijn?Dom Taylor weer positief op drugs getest. Sprak na zijn overwinning over zijn schorsing.. Hoe dom kun je zijn. Wel positief voor Mario, want hierdoor verliest hij waarschijnlijk zijn winstpremie van Ronde 1 en kan hij achter Mario komen op de OOM.
Vorige keer was hij slechts een maand geschorst maar toen was het tussen toernooien denk ik. Daardoor mocht hij geen WK en Players Championship Finals spelen. Na Rusty-Jake Rodriguez al de 2de speler die betrapt wordt.Dom Taylor weer positief op drugs getest. Sprak na zijn overwinning over zijn schorsing.. Hoe dom kun je zijn. Wel positief voor Mario, want hierdoor verliest hij waarschijnlijk zijn winstpremie van Ronde 1 en kan hij achter Mario komen op de OOM.
Lijkt me logisch dat hij minstens zijn premie moet inleveren, zoals in de meeste sporten. En dan verliest ie automatisch zijn tourkaart.De ene zijn dood is de andere zijn brood. Maar hoe dom kan je zijn?
PS. Er is trouwens nog geen officiële bevestiging dat hij effectief zijn tourkaart verliest.
Welke drugs?Dom Taylor weer positief op drugs getest. Sprak na zijn overwinning over zijn schorsing.. Hoe dom kun je zijn. Wel positief voor Mario, want hierdoor verliest hij waarschijnlijk zijn winstpremie van Ronde 1 en kan hij achter Mario komen op de OOM.