Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Puntje was wel nodig, want anders stond hij zwaar onder druk -dat Wright er nog over zou kunnen komen- als die laatste, met voldoende marge zou winnen morgen.

Tegen MvG ?
Dan moet The Green Machine toch echte off-day hebben,die laat zich tegen Wright niet slachten hoor.

Ook leuk mathcke Aspinall-Anderson.

Ik kan echt niet begrijpen hoe iemand, los van zijn dartskwaliteiten, fan kan zijn van MVG.
Een moeder kan niet eens van zo'n zoon houden. Bah bah bah wat een kwal. Maar eigenlijk moet ik de aversie naast mee neerleggen; als je dan zijn interview ziet besef je weer dat hij gewoon kortbij zwakbegaafd is, kan je niet kwaad op zijn dus.

Bwah,it's all part of the (mental) game.
Je mag toch ook emotie laten zien,MvG kan erin overdrijven maar is gewoonweg zijn stijl.
Price doet het toch ook.
Ben benieuwd of Wright morgen revanche kan pakken.

En die commentatoren de hele tijd aan het zeggen.

Maakt niet uit of hij nu wint of verliest. Dacht al... Dat maakt toch wel uit.
Maakt niets uit hoor op dat vlak. Gelijkspelen schiet niets op vanavond wegens Clayton met een hoger legsaldo.

Op mentaal vlak was dat duidelijk een boost voor hem. En daar was ik het oneens mee, zeker na die losing streak die hij nu heeft ondanks het goeie spelen. Dan is dat punt heel belangrijk voor de moraal voor vanavond..

Maar als hij had gewonnen moest hij vandaag toch enkel gelijk spelen?

Die Clarys is toch maar een speciale. Hoe kan ik nu een dartsacademie openen als jongeren van 12 jaar staan te roepen aan het bord. Dat kan ik toch niet verkopen?

Huh.... Dus bij een goal, of een gewonnen match tennis of ik weet niet wat mag je ook niet juichen of wat?

Dat mocht ook eens. Had nog géén geluk gehad. 7-7 was een terechte uitslag.
Wade 53% op de dubbels vs 41% voor den Dimi en beiden een gemiddeld van boven de 100. Das gewoon goed.

Achteraf bekeken eigenlijk wel idd. Weet niet of iemand die stats quotes gezien had voor de game? Stond bij dat dimi dus t hoogst gemiddelde gooit sinds speeldag 10 en uiteindelijk met het minst punten gaat lopen.

Dan zit het hem gewoon in de klein dingen, net dat tikkeltje meer geluk om die winst te pakken. Zoals er hier al door vele gezegd is, de top ligt gewoon heel kort bij elkaar atm.

Bwah,it's all part of the (mental) game.
Je mag toch ook emotie laten zien,MvG kan erin overdrijven maar is gewoonweg zijn stijl.
Price doet het toch ook.
Ben benieuwd of Wright morgen revanche kan pakken.
Price doet het stoer en MVG is gewoon een boer

Stoer :crazy:

Als je pro het gedrag van Price bent maar dan een afkeer hebt van wat MvG doet ben je gewoon een fanboy.
Is bijna exact hetzelfde behalve dat Price het recht in het gezicht van de tegenstander doet.

Stoer :crazy:

Als je pro het gedrag van Price bent maar dan een afkeer hebt van wat MvG doet ben je gewoon een fanboy.
Is bijna exact hetzelfde behalve dat Price het recht in het gezicht van de tegenstander doet.
Stoer dus :clap: . Ik trek het wat op flessen natuurlijk. Maar komt Price ook in de zwarte zone terwijl de tegenstander aan het gooien is?

Als ze dat allemaal zo irritant vinden zoals Eric "Zagevent" Clarys ganse matchen beweert.
Waarom draait niemand zich dan om om er iets van te zeggen? Ze kennen elkaar toch zo goed.
No way dat een Anderson of een Wright daar niks van zou zeggen moest het zo hard storen.

Niet dat ik een MvG fan ben of whatever, maar dat gezaag over zijn gedrag 💤

Tis wel iets typisch dat er altijd meer haat is tegen spelers die binnen eender welke sport weinig vrienden hebben :p als ne mens maar iets heeft om over te mekkeren zeker ^^

Als ze dat allemaal zo irritant vinden zoals Eric "Zagevent" Clarys ganse matchen beweert.
Waarom draait niemand zich dan om om er iets van te zeggen? Ze kennen elkaar toch zo goed.
No way dat een Anderson of een Wright daar niks van zou zeggen moest het zo hard storen.

Niet dat ik een MvG fan ben of whatever, maar dat gezaag over zijn gedrag 💤
Omdat ze dan eraan toegeven en hij in hun hoofd zit?
Grote kans doet hij dan trouwens nog een schepje er bovenop.
De Sousa deed een wegwerpgebaar na de match en het mag toch duidelijk zijn aan hoe koel ze allemaal met 'm omgaan dat hij niet bepaald in de hoogste schuif zit, dat zal dan eerder hun manier van reageren zijn zeker?

Emotie mag zeker en moet zelfs.
Maar als je elk punt doet alsof je een 9darter gooit of de pijl om wereldkampioen te worden gegooid hebt...dan slaat het nergens meer op en is het gewoon los erover.

Price moet ik ook niet. Die is ook belachelijk.
Maar MVG gaat nog wel paar stapjes verder.

MvG is iemand die géén vrienden heeft in de dartswereld, maar daar eigenlijk ook gewoon NIET in geinteresseerd is.
Zegt wie? Die mannen trainen heel veel met elkaar. Zelf onze eigenste Kim Huybrechts traint er soms mee en zei op TV dat hij goed overeenkomt met MvG en hem kan smaken.

Het is jaren en jaren los de beste geweest, wat straf is in een sport als darts. Maar ik zie hem toch ook het liefst op zen bek gaan, komt heel arrogant over en die interviews na de match ja daar ben ik het eens met iemand hier die al zei dat daar ook veel duidelijk wordt.

Respect voor zijn laatste tien jaar? T zal wel zijn. Voor de rest moet ik er niks van weten.

Idd, Kim gaat soms bij hem thuis trainen afaik
Inderdaad die hebben een goeie verstandhouding. En Vincent van der Voort een routinier bij de BDO en de PDC is al jaar en dag de boezemvriend van MvG en was ook zijn getuige op zijn huwelijk.

Price zoekt soms ook de grenzen op, paar keer dat het al niet veel gescheeld heeft dat zijn eerste pijl bijna de tegenstander raakt 😬

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan