Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben ik de enige die het niet wereldvreemd vind dat je drie keer voor dubbel 20 probeert te gaan als je op 120 staat.
Nu hou je toch dezelfde richting aan terwijl,je anders (op de usual way) toch altijd de richting moet aanpassen.
Vind dat slim wat die Portugees doet.
BTW:ik vind Suljovic irritanter om tegen te spelen dat MvG denk ik.
Ben ik de enige die het niet wereldvreemd vind dat je drie keer voor dubbel 20 probeert te gaan als je op 120 staat.
Nu hou je toch dezelfde richting aan terwijl,je anders (op de usual way) toch altijd de richting moet aanpassen.
Vind dat slim wat die Portugees doet.
BTW:ik vind Suljovic irritanter om tegen te spelen dat MvG denk ik.
Een Shangai (T20 - 20 - D20) is veel logischer. Je geeft jezelf twee kansen op de T20. Mis je de eerste maar zit je in de single, dan kan je nog uitgooien door de tweede pijl in T20 te gooien. Raak je de eerste T20, dan kan je sowieso finishen en jezelf rustig naar omhoog werken en centraal blijven.
Bij 3*D20 kan het zijn dat je eerste pijl al goed voor de D20 hangt, en dan mag je al niet missen op de T20 om tops te kunnen uitwerpen, op een half geblokkeerde dubbel. Zelfs al is je eerste pijl goed, dan nog ben je er nog niet zeker van dat je kan finishen, want je kan ook je tweede pijl missen. En al zit je tweede, dan heb je al een stuk minder plek voor die derde. Markers zijn goed, maar een dubbele marker is imo enkel ideaal als er minstens 1 van de twee pijlen buiten de dubbel zit.
Damned,kans gehad in leg 10 en niet gepakt.
Maar Clayton weer sterk op dubbels en zijn leg starts.
Dimi net als tegen De Sousa op achtervolgen aangewezen,maar bitter weinig kans om iets terug te doen ondanks hoog niveau.