Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen Raman, Vandenbogaerde of De Vos op het WK. Ik denk zelfs dat De Vos zijn tourkaart gaat verliezen? Klopt dat?
De andere twee zijn veilig want ze hebben een tourkaart voor 2 jaar.

De Decker heeft zich wel geplaatst voor het WK (en zijn tourkaart veilig gesteld) en speelt straks in R1. Den Dimi is vrijgesteld en komt pas in R2 in actie.

Beau Greaves komt binnen op plaats 141 op de PDC ranking (vrouwen en mannen te samen, bij de vrouwen staat ze natuurlijk op 1)
Voor de darter die tegen haar uit komt is dit geen cadeau.

Ik ben benieuwd wie dit jaar ver gaat geraken. Ik hoop eigenlijk dat bullyboy hem pakt.

Match Barry-Sampson toont toch aan hoe moeilijk darts kan zijn, ben verbaasd als ik zie dat die gemiddeld nog allebei boven de 75 zitten, als je die match aan t volgen was zou je nog lager geschat hebben :p . Op gegeven moment ook allebei op iets van een 15% dubbels (en dan niet na een paar kansen he).

Ik kijk vooral uit, naast uiteraard de Belgen, naar Josh Rock, Beau Greaves, Dirk Van Duijvenbode. En ik verwacht op één of andere manier geen Van Gerwen, Price, Wright, ... als eindwinnaar.

Als Sampson het WK wint wel te voet naar Compostella ofzo :D .

Laatst bewerkt:
Ik veronderstel dat je Josh Rock bedoelt aangezien Will Smith niet meedoet :LOL:. Rock is wel iemand die ik heel ver zie geraken. De loting valt wel niet heel goed voor hem. Justicia mag geen probleem zijn. Daarna Rydz die vorig jaar goed speelde maar heel wat minder was dit jaar. En ronde 3 zou dan mogelijk Aspinall zijn

Die Sampson was echt niet goed vandaag. Dat mag voor Kim morgen geen probleem zijn
Geen Raman, Vandenbogaerde of De Vos op het WK. Ik denk zelfs dat De Vos zijn tourkaart gaat verliezen? Klopt dat?
De andere twee zijn veilig want ze hebben een tourkaart voor 2 jaar.

Geert De Vos heeft na 2 jaar 19k verdient.
Voorlopig zijn er 28 die hun kaart verliezen. Nog een paar bekende spelers die hun tourcard verliezen : Glen Durrant , Jeffrey De Zwaan , Max Hopp , John Henderson. Bij die eerste 2 is het verval enorm rap gegaan. Beide stonden 2 jaar geleden nog in de top 32

Durrant blijft darten maar niet bij de PDC (voorlopig). Onlangs een interview met hem gezien waar hij aangeeft dat o.a. zijn worp volledig verkeerd was maar toch zo bleef doortrainen, waardoor hij het slechte gedrag er niet meer uitkreeg eenmaal hij het door had.

En ik verwacht op één of andere manier geen Van Gerwen, Price, Wright, ... als eindwinnaar.
Op basis van wat verwacht je dat?

Laatst bewerkt:
Kim is alvast goed begonnen zonder echt goed te spelen (maar dat hoefde ook niet), zijn tegenstander liet het volledig afweten met een gemiddelde van nog geen 70, het was eerder een slaapwandeling voor Kim dan een echte match.

---

Greaves verloren maar de eerste 2 sets waren alleen voor O'Connor zuiver op ervaring. Het verschil was eigenlijk minder groot dan de finale score (3-0). Het verschil was toch de dubbels waarbij ze toch iets te veel miste.

Maar met wat meer ervaring zie ik haar in de toekomst zeker een aantal matchen winnen. (of meer)

Laatst bewerkt:
Greaves er dus uit meteen, vond ik toch echt wel onverwacht, ook al speelde O'Connor echt wel prima en won hij zeer terecht.

Aan Rock dan maar deze avond om de jeugd te laten schitteren :D .

Greaves er dus uit meteen, vond ik toch echt wel onverwacht, ook al speelde O'Connor echt wel prima en won hij zeer terecht.

Aan Rock dan maar deze avond om de jeugd te laten schitteren :D .
- O'Connor speelde één van zijn betere matchen voor zijn doen. Ik denk dat hij extra hard gemotiveerd was (met de nodige stress) en absoluut niet van een vrouw wilde verliezen (ook al is ze een groot talent). Dat zei hij achteraf ook, hij was er absoluut niet gerust. Maar onder die stress toch netjes gedaan vind ik, dat is toch moeilijker dan je denkt.

- Als je dan naar de andere matchen kijkt. De helft van de mannelijke darters -tot nu toe- die een ronde verder gaan, speelden "slechter" als haar. Je moet soms ook een beetje dat geluk hebben daarmee (zie dan Dimi vorig jaar)

- Greaves was zelf iets minder dan gemiddeld voor haar doen, maar voor iemand van 18 jaar zonder ervaring, met al dat publiek achter u. Dat is geen voordeel, op haar leeftijd.

- ook meer dubbels gemist, dan wat we van haar gewoon zijn, vooral op de belangrijke momenten onder druk. Dat is dus gebrek aan ervaring.

Zeker geen oneer. 3-0 verlies, was overdreven want de eerste 2 sets was echt close. Maar het is wat het is.

Gaat nachtwerk worden om Dimi te zien.
Al rond 23h en nog maar aan tweede partij bezig.
Eerste match was wel leuke,Ashton chokete helaas helemaal op't einde.

Nu Menzies tegen Portella toch veel onaangenamer om te volgen.Matig niveau.

Ook de match van Burnett gezien daarstraks,toch ook vergane glorie,degelijk niveau maar toch niet meer The Prince Of Wales van weleer.

Wist dat niet over Durrant,vond het al wel opvallend dat hij van de radar was verdwenen.
Jammer,verdient toch beter.

Niks anders dan gevoel hoor :p .

Ik heb het idee dat er wat jeugd gaat verrassen maar waarom ik dat denk, geen idee eigenlijk :D .

Verwacht ook wel iets van Cullen,Humphries (zeer gevaarlijke klant imo) en Rock bvb.
Smith,weet niet sluit hem niet uit maar op een of andere manier geloof ik er geen 100% in.
Te vaak de mist in gegaan op belangrijke momenten denk ik.

Chisnall ook rekening mee houden,staat er ook vaak op dit toernooi.
Ik geloof wel dat die allemaal in hetzelfde bracket staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan