Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Vlaamse commentaar is altijd vreselijk tbh
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ze zitten over van alles te leuteren, behalve over de match zelf.Vlaamse commentaar is altijd vreselijk tbh
Ik vond Matthias De Vliegher al rete irritant maar eventjes vergeten dat Jan Suykens bestondJa, ze zitten over van alles te leuteren, behalve over de match zelf.
Heel irritant.
Die Justicia is wel 1 met een kort lontje. Op youtube staat er video van hem en Adrian Lewis tijdens een vloertoernooi en paar maanden geleden kwam hij met dit in het nieuws : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221005_97231513

Komt hier gelukkig snel in de sjakosj!Wou optijd gaan slapen, hier zitten we weer![]()
Gemiddeldes over de sets heen: 90 - 94 -110 (!).Ik verkijk me soms toch op die gemiddelden.
Soms denk ik dat die niet slecht bezig is en heeft die een gemiddelde van 85 en dan denk ik die is niet goed bezig en dan heeft die een gemiddelde van 95 + ofzo.![]()
Gaf die Matthias ook geen commentaar op poker wedstrijden? Die zijn stem alleen alIk vond Matthias De Vliegher al rete irritant maar eventjes vergeten dat Jan Suykens bestond

Op zo een tornooien werken ze waarschijnlijk in poule´s. Gemiddelde score is niet zo van heel belang dan. Beiden partijen krijgen vaak kansen op uitgooien dus zorg dat je vertrouwen hebt in je dubbels en oefen die vooral.Begin volgend jaar ga ik voor de fun eens meedoen aan een lokaal amateurdartstoernooi.
Iemand een idee welk gemiddelde je ongeveer moet gooien om niet volledig af te gaan?
Geen idee maar idd zijn stem, precies alsof Studio 100 darts van commentaar voorzietGaf die Matthias ook geen commentaar op poker wedstrijden? Die zijn stem alleen al![]()

Spannende match met twee evenwaardige spelers. Smith miste (nipt) een unieke kans op 2-2 in sets en dat liet Mike niet meer liggen.De Decker alvast sterk begonnen![]()