Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk al jaren via de betalende stream van de PDC. Daar kan je ook alle vloertoernooien en euro tours zien. De sfeer in de zaal komt ook beter over.

Die Justicia is wel 1 met een kort lontje. Op youtube staat er video van hem en Adrian Lewis tijdens een vloertoernooi en paar maanden geleden kwam hij met dit in het nieuws : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221005_97231513

Die Justicia is wel 1 met een kort lontje. Op youtube staat er video van hem en Adrian Lewis tijdens een vloertoernooi en paar maanden geleden kwam hij met dit in het nieuws : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221005_97231513

Volgens de commentatoren niet 100% bevestigd,altijd oppassen met dit soort berichten.
Mug wordt snel een olifant.

Rock toch versnelling hoger geschakeld en de "racket" was vertrokken.
Uiteindelijk toch nog vlotte winst.

Nu tijd voor Dimi,hopelijk vlotte winst en vertrouwen tanken.
Zou blijkbaar aanpassingen gedaan hebben aan zijn pijlen.

Dimi lijkt me toch ook niet echt happy over zijn niveau en ik kan het begrijpen,het is toch niet overweldigend.
Het moet (voorlopig) niet,maar het zou toch meer vertrouwen geven als je een beter niveau haalt.

Toch een gemiddelde van 93 blijkbaar,had het niet gedacht.

Knap afgemaakt.
Klokt af op 96.05,zeker en vast niet slecht.

Ik verkijk me soms toch op die gemiddelden.
Soms denk ik dat die niet slecht bezig is en heeft die een gemiddelde van 85 en dan denk ik die is niet goed bezig en dan heeft die een gemiddelde van 95 + ofzo. :laugh:

Ik verkijk me soms toch op die gemiddelden.
Soms denk ik dat die niet slecht bezig is en heeft die een gemiddelde van 85 en dan denk ik die is niet goed bezig en dan heeft die een gemiddelde van 95 + ofzo. :laugh:
Gemiddeldes over de sets heen: 90 - 94 -110 (!).
En op de dubbels: 50% - 43% - 75% (!).

Ik heb de match niet gezien, maar op basis van de statistieken was vooral die laatste set echt topniveau.

Het was de laatste tijd niet goed, maar dit was duidelijk beter, en we weten allemaal dat als den Dimi een goeie dag heeft, dat hij serieus kan uithalen.

Degelijke wedstrijd van Dimi. Nieuwe pijltjes en hij is weer op niveau. Benieuwd naar De Decker vandaag. Speelt de laatste tijd ook goed...

Begin volgend jaar ga ik voor de fun eens meedoen aan een lokaal amateurdartstoernooi.
Iemand een idee welk gemiddelde je ongeveer moet gooien om niet volledig af te gaan?
Op zo een tornooien werken ze waarschijnlijk in poule´s. Gemiddelde score is niet zo van heel belang dan. Beiden partijen krijgen vaak kansen op uitgooien dus zorg dat je vertrouwen hebt in je dubbels en oefen die vooral.
Enkel als je tegen echt goeie spelers uitkomt is het beter dat je mee bent in je score´s. Die gooien dan ook sneller uit en als je niet mee bent krijg je nooit zelf de kans. Gewoon je amuseren zou ik zeggen. Het is je eerste keer dus er gewoon al plezier in hebben om het de meer ervaren spelers wat lastig te maken.

Den Dimi is blijkbaar beste maatjes met de familie Pfaff, en hij gaat er kerst mee vieren in Londen.

Dat wist ik niet, maar als je den Dimi ziet onnozel doen op het podium, dat lijkt het inderdaad een beetje op Sam (Gooris) zijn moves. :biglaugh:
Komaan Dimi 'laat het gras maar groeien' en rijdt ze er allemaal af op weg naar de WK titel!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan