Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sherrock toch al eerste set gewonnen met toch wel mooi gemiddelde 90.86.
Ik heb al veel zwakker gezien dit wk.
De match hiervoor was ook maar van bedenkelijk niveau vond ik.

Kritiek of niet,ze kan toch potje darten.

Edit:
Ze blijft haar mannetje toch wel staan.
Tweede set wel verloren,maar niveau is toch goed.

Edit 2:
And she's out.
Dubbels maken hier echt het verschil,als ze daar 5% beter op is winst ze volgens mij.
90 gemiddeld maar de check-outs slechts 29%
Er zijn er al met een lager gemiddelde door hoor.
Evans gelijkaardig gemiddelde maar bijna 50% op dubbels.

Laatst bewerkt:
Diegenen die nu zeggen: Vrouwen kunnen niet darten, het is weer NUL op drie! Die kennen er niks van.

Alle drie de vrouwen hadden toch een redelijk goed niveau, maar Greaves en Sherrock faalden op de dubbels (en dan haal je het niet), Ashton haar gemiddeldes waren dan net iets te laag.

Het had eigenlijk wel gekund, ze hebben alle drie wel hun kansen gehad maar ze niet afgemaakt.

Ik zie in de toekomst een vrouw nog wel eens R3 halen of beter. Greaves moet in de toekomst toch ver kunnen geraken, als ze niet bezwijkt onder de druk. Want dat is ook wel belangrijk. Ze is amper 18, kan ze daar wel mee omgaan? To be seen.

Tot op heden wel '0' verrassingen. Van de top-20 is nog niemand naar huis (zelfs onze Dimi nog niet :unsure:)

Rydz is als nr 21 de hoogst geplaatste speler die er al uit ligt, maar dat was tegen Rock, dat was dus ook helemaal géén verrassing.
Iedereen hier op beyondgaming had Rock als winnaar aangestipt.

Van Gerwen is in orde. 101 avg, 50% op de dubbels. Het lijkt allemaal zo makkelijk te gaan bij hem. Alsof hij staat in te gooien.

Ik acht Rock helemaal niet kansloos maar ik gok op Humphries of MvG.

Mike De Decker gaf niet thuis vandaag.
Had precies veel stress en dan erger je je aan alles wat misloopt.
Hoopte dat hij na die 12 dart leg vertrokken was,maar het was zeldzame opflakkering.
Deze Suljevic is te verslaan, denk dat MvG er weinig problemen mee gaat hebben.

Die groentenboer is ook wel ff los aan't gaan :oink:
Die Sedlacek ook wel leuke speler,mooie stijl en goed niveau.

Laatst bewerkt:
Lekker hoor van Dirk, spannende partij. Gebrek aan vertrouwen zou je denken bij sommige dubbels van hem. Maar nu ondertussen geleerd om de nodige pauzes te pakken na zijn uitbarstingen:D

Had het graag all-the way gezien,maar een opgef*ckte DVD is gevaarlijk.
Die Sedlacek chokete ook helemaal in de laatste legs helaas.

Bijna 9 darter,op een haar na gemist. 😢

Wel ff 3x 180 op rij (over 2 legs natuurlijk) 😱
Kan ze precies blindelings gooien,op nonchalance.
Je bent er ook zelden rap klaar mee,blijft er altijd voor vechten.
Heeft zoiets van (ook al staat hij in't verlies) : je zal die laatste dubbel erin moeten gooien anders blijf ik ervoor gaan.
Mis ik toch bij een Mike De Decker en anderen bvb.
Sommigen laten het echt heel snel lopen,Dirk zelden al heeft hij dat ook al wel gedaan hoor.

Dirk eindigt op 95 gemiddeld.
Sedlacek op een mooie 88. (vooral laatste set was pak minder),vond toen moeilijk hoge scores terwijl Dirk on-fire kwam.

Dirk vond dan toch de oplossing van het raadsel om uit de escape room te geraken.

Propaganda voor de sport zo'n matchen.

DVD begon te knoeien, Sedlacek kwam zowaar om matchdart. Begint dan plots te shocken wanneer hij besefte dat hij echt kon winnen, terwijl DVD dan zichzelf nog eens goed oppompt, "dank u wel voor de tweede kans" zegt en plots terug beter begint te gooien. Spannende match zo op het einde.

Na die gemiste matchdart was het wel voorbij, Dirk was mentaal opgefokt en terug bij de les en liet daarna Sedlacek kansloos.

Samenvatting. De bijna uitschakeling van oa DVD, De Sousa (de laatste tijd niet goed bezig) en Humphries (tegen rarara Hempel, van die man krijgen de toppers precies het schijt :biglaugh:), maar het alle drie toch nog gered hebben.

De mindere vorm van Wade, die als enige topper eruit ging in R2, voor het overige geen verrassingen (wat toch een beetje teleurstellend is).

En VGW die toont dat hij de te kloppen man is.

De kans dat den Dimi dit wint is minder dan 1% naar mijn mening. I dont believe in it. Maar met een beetje meeval en als hij mentaal bij de les blijft kan hij wel ver geraken. Een gokje? De halve finale. Eruit tegen MVG. (Dit is een mogelijke HF, als ik de loting bekijk)

Laatst bewerkt:
Schindler was niet slecht vandaag.
Joe cullen is niet spectaculair maar die smijt toch gdverdekke toch wel goed.
Ben benieuwd naar de match tegen heta

En aspinal tegen josh rock ook benieuwd naar

Echt, ik hoop dat Dimi wint maar die kan toch ook enorm frustrerend zijn om naar te kijken. Geef mij dan maar het gebrul van MVG, Price of Kim.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan