Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is er woensdag? Wedstrijdje?
Oh nee :p vandaag late shift opt werk en dan ben ik pas tegen 20u30 thuis haha. Dus vandaag speel ik niet meer vermits de blok bij men ouders in de “mancave” hangt 😅 dus woensdag avond, als ge wilt stuurde maar om nog s te spelen ;-)

161743314-1062383934245293-6247360447715887392-n.jpg

Het is eigenlijk even moeilijk als een 180 :scream:

Ik zou graag voor thuis een dartsbord en pijltjes kopen. Gewoon als corona tijdsverdrijf en om eens met de kameraden een spelletje te gooien. Dus ik zoek zeker en vast niets speciaals of duur.

Qua bord had ik het volgende gevonden: Winmau Blade 5

Dat lijkt mij een vrij deftig bord als occasionele speler om thuis te hangen.

Met de pijltjes heb ik meer moeite om te kiezen. Bij een kameraad heb ik vaak met de Red Dragon Defender 22gr 85% tungsten gegooid:

Die lagen wel vrij goed in de hand maar zijn blijkbaar nergens meer op voorraad. Hebben jullie eventueel andere aanraders qua pijltjes die ongeveer zouden overeenkomen met die Defenders?

Ik zou graag voor thuis een dartsbord en pijltjes kopen. Gewoon als corona tijdsverdrijf en om eens met de kameraden een spelletje te gooien. Dus ik zoek zeker en vast niets speciaals of duur.

Qua bord had ik het volgende gevonden: Winmau Blade 5

Dat lijkt mij een vrij deftig bord als occasionele speler om thuis te hangen.

Met de pijltjes heb ik meer moeite om te kiezen. Bij een kameraad heb ik vaak met de Red Dragon Defender 22gr 85% tungsten gegooid:

Die lagen wel vrij goed in de hand maar zijn blijkbaar nergens meer op voorraad. Hebben jullie eventueel andere aanraders qua pijltjes die ongeveer zouden overeenkomen met die Defenders?
Blade 5 top bord en hier de pijlen nog in vooraad > https://www.amazon.nl/RED-DRAGON-Defender-Dartpijlen-Professioneel/dp/B01N6SQMSA

Kampers als gij mij ne blade 5 kunt regelen voor dezelfde prijs als op dartsshop dan kom k hem bij u halen :p anders bestel ik er denk ik volgende week zelf eentje daar om hier bij mij thuis ergens te hangen ;-)

Kampers als gij mij ne blade 5 kunt regelen voor dezelfde prijs als op dartsshop dan kom k hem bij u halen :p anders bestel ik er denk ik volgende week zelf eentje daar om hier bij mij thuis ergens te hangen ;-)
Ik heb 1x een 5 liggen en 1x een dual core.
Blade 5 kan ik wel makkelijk/snel bij krijgen.

Spijtig dat Wade niet gewonnen heeft :(
Kim Huybrechts had echt de kans om ver te geraken. Mooi Cross uitgeschakeld en dan de boot in tegen de nummer whatever... zonde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan